Back to school... something-ish?

Mana vasara beidzās ar pēdējās algas saņemšanu un samazinātas apetītes parādīšanos. Un es tik skrolloju cauri pēdējā laika rakstiem un nejūtos realitātes priekšā nostādīta - rīt uz skolu. VISS, vidusskola ir beigusies, kas man jādara? :D 

-Es Tev smuku pušķīti rītdienai sataisīšu!
-Es braucu ar autobusu, būšu pusstundu agrāk, turklāt tā vairs nav parasta skola, paldies, bet iztikšu bez puķēm!

Es to nesauktu par izmisumu, bet vienkārši.. Ar abām kājām ārā no darba un tiešām neapjēdzu - kas man tagad ir jādara? Tā, it kā galva vispār nestrādātu un būtu tukša. Es pat nezinu un nespēju izdomāt, kas man rīt ir jāvelk, kas man jāņem līdzi, kā jāizskatās, vai man vispār IR jādomā par to visu. Atpalikusi no realitātes, tā es to sauktu. Tiešām, maucot somu uz galvas, nopūšos un gribu iekāpt gultā, lai visi liek mieru - negribu nekur rīt braukt. :D 

Tieši kā uz pēdējo mirkli. Vienas dienas laikā jāspēj atbildēt - cikos Tev rīt viss beigsies, ko vilksi, ko kājās? Lietussargu sameklēji? A kas Tev jāņem līdzi? / Man pēdējā mēneša laikā tiek uzdoti tik daudzi jautājumi uz kuriem es vienkārši nespēju atbildēt, jo pati neko nezinu. 

Tātad, mans survival plāns - noteikti ne kedas. Noteikti ne kleitas vai vēl sazin kas. Es VARĒTU sapucēties, bet es nezinu, vai tas ir nepieciešams! Ielikt somā must-have lietas. Tad tā:

  • Telefons
  • Maks
  • Planšete
  • Austiņas
I'm done! Bring on tomorrow! 

Starp citu, šodien spontāni aizbraucām uz plazu. Jēziņ mī un žē. Ne kur apgriezties, ne kur ko apskatīt. Cilvēki, cilvēki..!!! Everywhere. 

Ko es mācīšos? Mācīšos par stilistu! Dokumentēšu, ko spēšu, mācīšu citiem, ko varēšu un atrādīšu savu topošo karjeru tepat. Tādēļ, domāju, ka turpmākie divi gadi šeit būs aizraujoši un interesanti! Nepazūdiet. ;) 

Ļoti, ļoti haotisks ieraksts, bet tā es šobrīd jūtos iekšēji. Es pat nespēju īsti savu dzīvesvietu savest kārtībā, jo paskat, kas darās manā garīgajā pasaulē...

JAUKU SEPTEMBRA SĀKUMU UN VEIKSMI DARBOS, MĀCĪBĀS UN IKDIENĀ! :*


2 comments

Anonymous said...

ja nav noslēpums - kurā skolā tu mācīsies ? pēc viduaskolas vai pamatskolas ?
- Una

Foxxey said...

Anonymous:
Skolu atklāšu nedaudz vēlāk, jo mācījos ar slideniem tipiņiem, negribas, lai tas pagaidām tiek sludināts tālāk. Un pēc vidusskolas! :)