The extreme adventure of depilating. #1




Are you feeling adventurous? Es noteikti izjutu vēlmi pēc piedzīvojumiem. Šodien es jutos drosmīga, tādēļ pirmo reizi mūžā izmēģināju depilāciju. Šis ir viens no tiem too much information rakstiem... Nu, ja es būtu Tava draudzene un Tev būtu bail sev vaksēt tur lejā, bet jau rokās stāvētu vaska strēmele, es to izdarītu tavā vietā. Tev. Aptuveni tā. Nu, kurš cits, ja ne es? ...........


Es esmu vaksējusies, es esmu skuvusies, esmu mēģinājusi epilēties un galu galā vienkārši nodzīt tur visu. Bet neesmu depilējusies. Šodien es runāju par tās īpašās vietas depilāciju, jooo.. Nu, skūšanās sekas vienmēr ir nejaukas un asas, un es fiziski nespēju skūt to vietu pretēji augšanas virzienam, jo tas sāp un pēcāk izskatās pēc karalauka. Ja Tev ir tāpat, Tu neesi vienīgā! Savukārt vaksācija, lai gan ir sāpīga, bet sniedz labus rezultātus, ir pārāk laikietilpīga. Man vaksācija nozīmē nedēļu skaistas apakšdaļas un tad divas nedēļas rožu krūmu, tas mani neapmierina, man tas neder, un es gribu, lai manu īpašo vietiņu neklāj asi matiņi. 



Tā nu es, baigi priecīgu prātu dodamās uz drogām šodien, domāju - nu tik būs, nu tik depilēšos! Un kā izrādās, savu naudas kaudzīti plastmasas kartiņā atstāju mājās, palikdama pie drogu stendiem vien ar 3 eiro makā. Tupot pie depilācijas krēmu un vaska strēmeļu plaukta, lielu cerību savās acīs meklēju KAUT KO, jo man vajadzēja un viss. Atradu šo - Superdrug sensitive formula bikini hair removal cream. Būdams normāls cilvēks, Tu tak noteikti domāsi, ka BIKINI apzīmē visu to reģionu lejpusē. Un tad Tu maldies vai arī paliec ar neizpratni savā prātā... Tiem, kuri nezināja (es) - bikini zona ir tikai tā vieta, kas ir ārpus apakšveļas robežām. Bet mēs jau dzīvojam tikai vienreiz (yolo...) un es tik un tā paķēru šo paraudziņu 1,45eiro vērtībā uz mājām.


Depilācijas krēmu izvēle patiesībā ir ļoti liela. Savas acis metu viena cita krēma virzienā, bet plānā pagaidām ir izmēģināt vairākus, jo pie skuvekļa es nevēlos atgriezties... Šim paraudziņam vienā pusē ir depilācijas krēms, otrā pusē pēc-depilācijas nomierinošs krēms. Ja visi darbojas vienādi, tāpat neizprotu, kādēļ cenu starpība ir tik milzīga. Vai tiešām jāmaksā vairāk tikai par brendu? Bet to jau nu testēšu kaut kad vēlāk... 


Kā jau redzat, paraudziņu aizmugurē ir supersīks apraksts par to, ko katrs dara, taču es, būdama spītīga, jauna sieviete, tos noplēsu, jo neticu latviešu tulkojumiem. Rezultātā paliku bez jebkādām instrukcijām par pašu depilācijas krēmu, jo preču stampātāji grib atbrīvoties no tādiem cilvēkiem kā es. :D 


Bilde pirms es noplēsu arī pārējo daļu... Pati svarīgākā informācija!!! Labi, liela skāde jau nav, iešu meklēt instrukciju internetā, jo tur tak visu var atrast... 


Oficiālajā mājaslapā neko neatradu vairāk par to, kas rakstīts turpat uz paraugiem, pat mans monitors bija vīlies un sāka niķoties!

Pēc restarta pavadīju stundu pie sava ekrāna, lasot garas diskusijas par depilācijas krēmu angliski (jo latviski iedomājos palasīt tikai tagad, kad jau šo visu rakstu), pasmējos, sabijos, paraizējos, bet tik un tā devos sevi depilēt. 

Kādēļ es šo saucu par piedzīvojumu? Nu, iedomājies... Tu ieej vannasistabā, iekāp savā vannā ar dušu un tad domā - ko tālāk? Neviens man neizsniedza manuālo instrukciju, kādā pozā stāvēt vai kā sēdēt, kādā biezumā to klāt, cik ilgi turēt, kā notīrīt, kā mazgāt. Skaidrs vien ir tas - neļaut krēmam iekļūt TUR un, ja kaut kas deg, aši mazgāt nost. 

Sarijusies drosmi, ar zobiem atplēsusi stūrīti iepakojuma nost (šķēres citā mājas galā, yolo..), sāku ķēpāties. Kaut kur galvā vēl pavīdēja atmiņa par to, ka nevajadzētu ļaut krēmam izžūt, bet tikpat ātri aizpeld prom. Procesa beigās stāvēju ar vienu kāju vannā, ar otru ārpus tās, cerot, ka neapdedzināšu savu kājstarpi un gaidīju brīnumus vai kādu maģisku pavērsienu. Piecas minūtes tā nostāvējusi un nedaudz ieurbusies Doctor Who pirmajā epizodē, talkā ņēmu mitru dvielīti un tīrīju visu nost, apdepilēto vietu noskaloju. Brīnumus un maģiju es nesagaidīju. Sapratu, ka krēms ir jāklāj bagātīgi. Nekas, practice makes perfect. Ļoti minimāli bija izmaiņas, jā, bet ne tā, lai to sauktu par depilācijas seansu. 

Nenokāru galvu, devos uz citu reģionu testēt krēmu - paduses! Tā pati ķēpāšanās, taču šoreiz krēms palika tikai starp padusēm, respektīvi, siltumā un mitrumā, jo rokas turēju ciet. Man vajadzēja rezultātus, tādēļ kaut nelielam priekam, ķēros pēc sava nīstā skuvekļa un domāju, ka šodien no vannasistabas iziešu gluda. Ziniet.. pēc depilācijas, par tās vietas skūšanu praktiski var aizmirst! Ne velti uz iepakojuma rakstīts, ka pēc depilācijas, tā vieta, kur izmantots krēms, paliks maiga un mīksta. Šķita, ka biju nonākusi slidotavā ar savu skuvekli rokās. Atzīšos, ka bija vieglāk darboties pret matiņu augšanas virzienu, taču rezultāti kā jau pēc skūšanās... 

Pēc gludām kājām un vēl pāris minūtēm ar Doctor Who, pienāca laiks notīrīt krēmu no padusēm. Izmantojot to pašu mitro dvielīti, visu notīrīju, noskaloju. Uz pirmo acu skatienu, šķielējot uz savām padusēm, domāju, ka brīnumi atkal nenotika, lai gan bija pagājušas 10 minūtes kopš krēma uzklāšanas. Taču pēcāk secināju, ka kaut kas jau tomēr ir pazudis, taču rezultāti NOTEIKTI nav vēlamie. Šajā mirklī es tiešām nesaprotu, ko es darīju nepareizi... 

Sasmērēju skūtās un depilētās vietas ar pēc-depilācijas krēmu, mans šodienas piedzīvojums ir beidzies. 

Vai es apstājos pie bikini robežām? Nē. Es krēmu klāju visur, kur bija apmatojums. Visur. No kā pēcāk secināju, ka laikam ir veiksmīgāki rezultāti, ja marinējas mitrumā vai vienkārši krēma noklāto vietu tur krēmā? Es nezinu, kā pareizāk izskaidrot, taču padusēs bija lielāks rezultāts pateicoties roku turēšanai ciet, tāpat kā tajā dziļajā vietā, kura nespēja vēdināties to piecu minūšu laikā.

Vai kaut kas dedzināja? Nē. Es nezinu, ko īsti vainot, vai pašu krēmu, vai to, ka stāvēju platām kājām, taču bikini vietā bija vēsa sajūta, noteikti ne dedzināšana vai diskomforts. Es neveicu nekādus testus vai manai ādai rodas alerģiska reakcija, vai man dedzina, vai man nepatīk.. Es vienkārši ņēmu un darīju, taču iesaku pirms tam pārliecināties par to, ka ādai nav argumentu ar izvēlēto depilācijas krēmu pirms ķerties vērsim pie ragiem. 

Aromāts? Pēc-depilācijas krēms neož, nesmaržo, tas ir pavisam neitrāls. Taču depilācijas krēms.. Noteikti nesmaržo pēc rozēm un margrietiņām. 

Turēt krēmu ilgāk par ieteikto laiku? Neskatoties uz to, ka instrukcijā bija rakstīts, ka krēmu nevajadzētu turēt ilgāk par 10 minūtēm, es saku, ka krēmu var turēt līdz laikam, kad sāk just diskomfortu! Es tādu neizjutu nevienā reģionā, tādēļ nākamreiz noteikti mēģināšu vēlreiz vismaz 15 minūtes ar cerību, ka redzēšu rezultātus, taču ilgāk noteikti nē!

Vēl kādi jautājumi? Prasiet komentāros. Pēc stundas, rakstot šo garo rakstu, es vēl aizvien nejūtu nekādas sāpes, problēmas vai diskomfortu pat pēc skūšanās! 

Rezumē ir tāds, ka, ja tur ir rakstīts bikini, tad to var izmantot arī dziļāk un tālāk, neignorējot to, ka katram āda reaģē savādāk! Tādēļ, tiem, kuri vēlas pamēģināt (es šeit miedzu ar aci arī vīriešu virzienā), es iesaku to izdarīt. Pati depilācija mani nebiedē, taču doma, ka varētu kaut kas notikt tur lejā, mani biedēja ļoti. Bet es domāju, ka tas bija tā vērts, jo ceru, ka kādai meitenei, sievietei vai puisim palīdzēju pārvarēt kaut kripatu baiļu un izmēģināt. Es neko neapdedzināju, manai apakšdaļai viss ir perfektā kārtībā un nekas traģisks nenotika, turklāt man nebija lietošanas instrukcijas! Viss šis pasākums man patiesi šķita kuriozs un pati smējos šo visu rakstot, jo vienā mirklī pat apsvēru domu izmēģināt kādu jogas pozu, lai tiktu klāt vajadzīgajām vietām. :D Ak, un jā - rokas palika maigas. Es tik sev uzdodu jautājumu, kā pie velna krēmu var uzklāt biezākā kārtā, ja to dara ar rokām un puse no uzklātā tāpat paliek uz pirkstiem un plaukstām un rezultātā sāc justies kā bērns, kurš spēlējas ar mammas nakts krēmu.. uhh. 

No visiem pašlaik izmēģinātajiem sevis kopšanas variantiem, es priekšroku vēl aizvien dodu epilatora uzgalim priekš trimmēšanas (vai tas vispār ir vārds?) jebšu "skūšanas", jo tas deva fantastiskus rezultātus, saglabāja manu ādu perfektu bez ieaugušiem matiņiem, tā bija gluda, maiga, un cietie bikini zonas matiņi bija kļuvuši mīkstāki! Bet es nezinu, kur pirkt rezerves detaļas, jo šī epilatora galviņa man saplīsa un nu pats epilators stāv neizmantots, turklāt nepagāja pat pusgads, kad uzgalis saplīsa. :( 







7 comments

Sabīne said...

haha, lasot rakstu smējos, bet galvenais, lai pašam jautri!:)

es dodu priekšroku jebkāda reģiona vaksācijai, efektīvi un vienkārši (bet laikietilpīgi gan, kamēr saņemas to strēmeli noraut, haha), un tas cik ilgi āda saglabjās gluda ir individuāli, kājas man noturas 3-4 nedēļas, bikini zonā līdz 3.

depilāciju neesmu mēģinājusi, man kā visai alerģiskam cilvēkam ir bail, ka tas var izraisīt alerģiju, izsitumus..

Arta said...

man depilēšana neder - nekāda īpaša efekta nav un ķēpa baigā man sanāk. :) man vai nu skūšana vai arī epilators - vaksēšanai nespēju saņemties.

bet vienreiz ar vīru sākām diskutēt par to, vai epilēšana sāp. noepilēju viņam uz kājas mazu laukumu - bez emocijām. Pēc tam pats uzprasījās un noepilēju viņam paduses - tad gan teica, ka gandrīz noģībis :D Bet pēc kāda laika prasīja, lai vēl epilēju :D

bet stāstiņš tev labs :D

Laura said...

Smieklīgs raksts! ;D
Man neder ne depilācija (jo pa tām 10 minūtēm nekas nav nogājis, bet, ja turēšu ilgāk, noies drīzāk āda nekā paši matiņi), ne epilācija un vaksācija (sāpes paciešu, bet jautrība sākas apmēram pēc nedēļas, kad varu stundām ilgi ar adatu ķeksēt ārā no ādas ieaugušos matiņus, un nē, nekādi skrubji nepalīdz).
Palieku pie vecā labā skuvekļa, BET noteikti ne tos lētos, mazohistiskos plastmasas štruntus. Tikai vīrieša Gilette Fusion vai šad tad kādu Venus, ja ir atlaide. Tā kkā.

Lapsa said...

To Sabīne, es sev nespēju raut neko, tādēļ, ja vaksējos, braucu pie meistarītes, bet tas ataugšanas proces.. :(
To Arta, man epilācija, ja godīgi, šķiet trakāka par vaksāciju :D Vienai kājai sev tiku pāri, pie otrās aukstos sviedros laidu asaras :D
To Laura, es te vispār sāku domāt, vai tik pie mums vienkārši nepārdod kādus brāķus? Forumā, kur lasīju extra garu diskusiju, protams, izmantoja tādas firmas krēmu, kas pie mums nav plauktos, bet rezultāti bija teju visām. Varbūt vienkārši mēs, latviešu daiļavas neizprotam šo depilācijas mākslu līdz galam? :D

scentivory said...

Es izmantoju depilācijas krēmu no Eveline :) pelēka paciņa, šāda paša tipa, tikai līdzi nenāk pēc-krēms :) Ar to viss ir ok, jātur 3 min, bet es turu 5, lai ir droši, ka viss ir noņēmies. Cena laba, iedarbība arī ir ok. Protams, veet un pārējie ir labāki un smaržīgāki un saudzīgāki, bet šis Eveline ir labākais budžeta klases, ko esmu atradusi. Maksā nedaudz pāri 1 eiro tagad :)

Zanda said...

Ar depilācijas krēmiem esmu uz lielu jūs. vienu reizi noriskēju un sapratu, ka vēlreiz tādu ķēpu negribu. man šausmīgi nepatika tā sajūta, kad matiņi iet nost, ir sajūta ka viņi vienkārši ir izkrituši laukā, un tas mani psiholoģiski ļoti biedē.
Kājas un rokas es epilēju, un uzskatu, kam tas ir pats labākais variants kāds var būt. Paduses un bkini zonu skuju, tā iemesla, dēļ ka no epilēšanas man bikini zona metas ieaugušie matiņi, bet padušu tuvumā epilatoru es nemaz neturēšu :D

Ļoti interesants un amizants raksts! :)

Lapsa said...

To Scentivory, jā, skatījos arī uz Eveline, bet neņēmu lielo iepakojumu, jo nezināju, vai viss šis depilācijas process mani nenogurdinās! Bet tas manā sarakstā ir nākamais, ko iegādāties!
To Zanda, pirmā reize vienmēr ir izšķirošā, kad temats ir sevis kopšana un apmatojums :D Saprotu tavu atturēšanos no šiem krēmiem! Kaut man būtu tāda drosme epilēties, savādāk tas aparātiņš sāk palikt vientuļš :(