Much snow. Very weather. Wow.




Manas mīļās sievietes! Vai nav šausmas, kas ārā darās? Man gribas nedaudz papļāpāt, jo man ļoti patīk rakstīt, kaut to bieži slēpju no šīs vietas, taču nezinu ar ko lai sāk. Esmu apņēmusies turpināt savu personīgo izaugsmi kārtības un sevis lutināšanas lauciņā, un cenšos sameklēt kādu varen saldu un gardu ķermeņa krēmu vai sviestu, superīgu dušas želeju un sapņoju par mērcēšanos savā orandžajā vannā...

Kā Jums iesākās pirmdiena? Ja godīgi, tad es savā pirmdienā esmu izbesīta un gandrīz novesta līdz dusmām un padošanās mirklim. Lai gan cenšos visu tvert viegli un gaisīgi, gribu vien teikt to, ka, ja Tu pie topošā meistara atnāc kā modelis, tad arī uzvedies attiecīgi! Personāža dēļ līdz galam neizdevās izdomāt savas ieskaites meikapu un vispār nācās atcelt ieskaites nokārtošanu šajā nedēļā. Atstājot vienu darbiņu uz pauzes, jāatcerās, ka jādara arī citi, kurus nevajadzētu aizmirst līdz ceturtdienai. Prokrastinēšana ir mans labākais draugs... :)

Esmu arī sapratusi, ka kosmētikas man vairs noteikti nevar būt par daudz... Es sāku pārvērsties par mazu vācekli un cenšos novērst acis no kosmētikas piedāvājumiem. Apstājos pie stendiem un siekalojos, taču, par laimi, man reti izdodas atrast ko tādu, kas man šķiet vajadzīgs vai pirkšanas vērts!

Nedaudz pieskaroties atkal video veidošanas tēmai, labā ziņa ir tāda, ka esmu soli tuvāk šīs idejas realizācijai, taču, pietiek vien manu datoru palietot 3 reizes, kā tas atkal kļūst par apgrūtinājumu un ceļu uz bezcerību. Un neskatoties uz to, es nespēju izdomāt, ar ko man labāk sākt? Vai pastāstīt par sevi vairāk (aka kāds TAG), vai parādīt kā darbojos uz sejas, vai mati, vai lookbook, vai vienkārši ikdiena... Mani interesē, ko vēlas redzēt tie 7 cilvēki, kas pagājušajā pusgadā balsoja tepat par to, ka man 2014. jāsāk ar youtubi, tad nu ir iespēja izpausties! Un, ja nu gadījumā kāda vēlas izveidot ko kopīgu, vai meklē iedrošinājumu un atbalstu par šo pašu tematu, man var droši rakstīt uz towinterfoxx@gmail.com, jo ļoti priecāšos par kompanjonu un draugu šajā piedzīvojumā!

Mani ziemas favorīti.. Haha. Izrādās, ka 3 mēneši ir nedaudz par daudz un pusi jau esmu piemirsusi, kas man ziemā tik ļoti patika, bet tad atkal aiz loga parādās ziema un nu esmu nesaprašanā, kas notiek? Vai ziema vilksies cauri visam pavasarim arī un mēs paliksim tikai ar jancīgu vasaru?

Aijj, es varētu šādi turpināt vēl ilgi... :)



No comments