Micro Haul


Hello! Pēdējo nedēļu esmu praktiski vienkārši noslimojusi un šodien vēl piekopju pēdējo atlabšanas dienu. Šodien atrādu savus 4 pēdējā laika pirkumus un vēlos piebilst, ka ar 20 euro jeb kādreizējiem ~15ls vairs nemaz nav ko pirkt. Vai cenas ir cēlušās? Noteikti. :) 

I have been sick for the past week and today I am still taking a break to be fully healthy again. I am showing off my latest purchases. 





Jau kādu laiciņu biju jauna ķermeņa aromāta meklējumos, beigās apstājos pie šī Fruttini losjona, kuru iegādājos Drogās uz atlaidēm. Visa Latvijas veikalu preču paraugu nebūšana mani ļoti mulsina, tādēļ iztiku ar parastu pasmaržošanu, taču mājās jau nācās aplauzt savus prieka spārnus. Ļoti dalītas jūtas par šo produktu.

It has been a while since I got any new body lotions and I was on a mission to find myself a new body aroma. So I bought this one on sale and because of Latvias dumb no-tester policy, slightly confused I thought it will be enough if I just smelled it. Got home, got a little disappointed. Don't really know how to feel about this product.


Jaunas saulesbrilles. Manas iepriekšējās ir jau pāris gadus vecas, sen izgājušas no modes un man vairs neder. Pirku Rimi, kur šobrīd līdz 31. martam ir 40% atlaide visām saulesbrillēm! Vismaz Origo Rimi noteikti. Neesmu naudas tērētāja brillēm, neko vairāk par parastām saulenēm man nevajag, jo tāpat tās man plīst, krīt un zūd. :) 

New sunglasses.


Essences tuša. Esot uz neliela budžeta, tērēt savam favorītam nevarēju, bet tušu ļoti vajadzēja, tādēļ ņēmos testēt šo te. 

Essence mascara. Since I was on a tight budget and couldn't really spend money on my favorites, I decided to try something new and take this one home with me.


Un vēl iepriekš jau iegādāts - pīlinga želeja sejai, jo, protams, atkal domāju, ka no tūbiņas izspiedīšu brīnumus. :D Arī dalītas jūtas par šo produktu, pirkts Drogās. 

Again something that I hoped to squeeze magic and miracles out of - peeling gel for face. 

Kādu atsauksmi? Kaut kas interesē vairāk? Ļauj man zināt komentāros! :) 



3 comments

Laura said...

Man arī savulaik bija šitāds losjons un tāda pati dušas želeja, beigās aromāts vnk sāka šķebināt.
Brilles tikko iegādājos H&M pa, šķiet, 4,95 eur, tiešām labas. Es varu iztērēt pusi algas somai vai apaviem, bet brillēm arī īsti neredzu jēgu tērēt daudz :)

Anonymous said...

Man līdzīgi gāja ar fruttini. Ilgi ILGI skatījos uz to šokolādes+dzērveņu ķermeņa sviestu, cerībā uz skaistu, ņammīgu šokolādes smaržu.... Kad beidzot nopirku, atklājās, ka tas dzērveņu aromāts ir galvenais un smaržo tā, nezinu, skābi, saskābuši pretīgi jebkurā gadījumā. Iepakojums tik liels, bet nespēju to lietot :(

Lapsa said...

To Laura, jāa... Esmu sapratusi, ka to ir jālieto ļoti mazos daudzumos! Tad tā smarža ir patīkama. Pietiek par pilīti paņemt vairāk kā vajadzētu un tas apelsīns kaklā iesēžas un laiciņu!

To Anonymous,
Es vainoju to, ka nav pieejami paraugi visiem produktiem! Ar parastu smaržu, acīmredzot, vairs nepietiek! Ir jāzina, kā produkts smaržo uz ādas, taču iet un plēst vaļā katru smaržas kombināciju un likt atpakaļ plauktā man šķiet nedaudz par traku. :(