Hello, March! // LV Only

Es neteiktu, ka mans nejaukais februāris būtu beidzies, bet lai nu iet! Tepat aiz stūra kavējas arī mani ziemas favorīti, bet pašlaik virsroku ņem datora pilnīga pārinstalēšana un cerība, ka atkal blogger rādīs podziņas! Par ķibelēm ar blogošanu rakstīju jau iepriekš, tādēļ šodien, atkāpjoties no negatīvā, mini bilžu rakstiņš ar pāris pēdējā laika bildītēm. 


Es biju zelta mikrofonā.



Tad es pārkrāsoju savus matus.. 



 Šitā es tagad staigāju apkārt..

 Un vēl iepriekš vienā dienā mani baigi feini kursabiedrene sakrāsoja.

Mans februāris bija tiešām šaušalīgs, tādēļ es nevēlos ieslīgt detaļās. Vēl aizvien darbojos ar ideju ražošanu un alternatīvu meklēšanu, kaut pagaidām izskatās, ka iesprūstu tepat vien :) Es ceru, ka D vitamīns pie mums uzkavēsies vēl ilgi, varbūt ar tā palīdzību atradīšu kādus prieka elfus un mana ikdiena atkal būs krāsaina!













No comments