13. kataloga AVON pasūtījums


Viss. Vairs lūpu krāsas šeit nepasūtu. Ne spīdumus, ne zīmuļus, ne standartu. Mans miera ezers izsmelts! Pieskaitu šo pie 13. kataloga pasūtījuma, jo pievienoju to no īpašajiem piedāvājumiem, pats produkts būs 14. katalogā. Iesaku kārtīgi apdomāt, vai pasūtīt un riskēt ar citiem toņiem, jo atšķirība ir pamanāma. Šodien par pēdējo nejaucību, lai turpmāk varu rakstīt tikai par patīkamo.

Vai nu es esmu daltoniķe, vai nu šīs krāsas tiešām neatbilst viena otrai, kaut produkts ir viens! Jau sapriecājos, ieraugot chubby stick gala krāsu, atkal jau domāju - nu tik būs! 

Produkts nav baigi liels, iepakojums tāds jancīgs. Vienīgais pluss, kas man patīk - viegli ar šo uzkrāsot lūpas. Lūpu krāsas zīmuļa gals viegli pielāgojas lūpām. 

Nekādi dižie toņu nosaukumi vai cipari uz aizmugurītes nav norādīti, bet šis bija ME NUDE tonis. 


Nejauši uzdūros tam, ka apakšējo krāsaino iepakojuma daļu var pagrozīt un tādējādi izskrūvēt vairāk produkta. Attēlā redzams pilnais lūpu zīmuļa daudzums - viss, cik tajā zīmulī ir iekšā.

Īpaši skaista bilde jau šādam briesmonim nepienākas, tādēļ nedaudz fokuss uz manu roku! Krāsa man personīgi ļoti nepatīk, atgādina ko zeltītu un pārspīdinātu. 


Fočēts dienas gaismā un ar zibspuldzi. Mana lūpu forma nav no tām daiļākajām, bet nu šādi arī izskatās tas gala rezultāts. Pati lūpu krāsa ir ļoti sausinoša. Kā to uzklāj, tā rodas sajūta, ka viss dabīgais lūpu mitrums tiek kā ar roku noņemts! Lūpas saspiežot vienu pret otri, grūti krāsu izpludināt, tā praktiski iesēžas. Spīdumus, noņemot krāsu ar kosmētikas noņēmēju, var arī uz lūpām manīt pēc tam. Kopumā esmu ļoti vīlusies, vēl vairāk kā iepriekš! Nebūtu lietots, atdotu kādai tāpat, jo ģimenē arī par krāsu vien savieba sejiņas. Nezinu, varbūt man nenoveicās, bet noteikti neiesaku šo toni kādam citam mēģināt! 


10 comments

Signe said...

Man jau liekas, ka lūpu forma Tev ļoti skaista. Tonis produktam man atkal kaut kā nē. :)

Foxxey said...

Paldies, Signe :)
Bet nu tonis tiešām - totāls čau! Būtu vēl tik maigs kā uz paša iepakojuma, bet nēe..

martaxo said...

mjā, tonis kkāds dīvains..

man arī vienreiz gadījās tāāāda vilšanās, pasūtot no avon kataloga.
gribējās nude lūpu krāsu, paņēmu arī.
kad dabūju, paswatchoju un sapratu, ka tā lūpu krāsā ir tiešām kā zelts. zelta tonis, spīdumi un izskatās briesmīgi. ;D
saglabāju, nevar jau zināt, varbūt tomēr kaut kad kas tāds var noderēt. ;D

Foxxey said...

Martaxo, nu, man it kā tāds pats gadījums. NEVIENS nude tonis nav atbildis katalogam! Laikam jābeidz pirkt tādi kaķi maisā. Pagaidām vienīgi acu zīmuļus ar mierīgu sirdi varu paņemt. Nu kā šitā var, bāc.. :D

martaxo said...

jā, laikam vienīgais, ar ko tā pavisam ir paveicies no avon kataloga, ir acu zīmulis [pirms gadiem 5] un pat tas pazuda. ;D
pārējais daudz kas dīvaini smaržo, slikti izskatās vai neatbilst tam, kas katalogā, tāpēc reti sanāk pasūtīt, bet nav tā, ka tur būtu sliktas lietas. vienkārši kaut kā dīvaini. ;D

Zanda said...

Tonis tiešām tāds nesimpātisks un noteikti ne tavs tonis! :)
Par lūpu formu nesūdzies - kādas Dieviņš devis, tādas ir! Neteikšu, ka lūpu formas nav daiļa, jo visas lūpu, acu formas ir skaistas, jo unikālas.

Kā izskatītot ja visām latvietēm būtut baigi masīvās lūpas. Vai tas dotu tādu individualitāti cilvēka sejai?? Nedomāju! ;)

Foxxey said...

Martaxo, nu pēdējos katalogos vispār sāk palikt arvien mazāk interesantu lietu,ko vispār būtu VĒRTS pasūtīt! Kataloga ēra laikam sāk noplakt un nespēj vairs pat lādzīgu piedāvājumu samontēt kopā. Mācoties tagad arī stilistos, tādu kaķi maisā pirkt sāk bail palikt. 15. katalogā (laikam novembris) būs pieejama lielā 78 lietu palete pa 30ls, gribas apčamdīt un REDZĒT DZĪVĒ, kas tur ir iekšā, vai kaut kas vispār ir lietojams, bet tā riskēt uz dullo.. drosmīgi!

Foxxey said...

Zanda, nu taisnība, taisnība, es tik tā rakstu, jo uz pilnīgākām varētu labāk atrādīt to toni un skaistāk! Nu, kā bubio lūpas - daiļas bez gala un viss uz tādām izskatās labāk!

Nākamnedēļ vēl koši sarkano atrādīšu, tur jau vispār brīnumi, hehe!

Signe said...

Foxxey, ah nu beidz, man būs jāsarkst! :D

Katram taču savs, man toties mazas, apaļas actiņas kā podziņas, ha! :D

Pončiks said...

Jā, ar Avon ir tā, ka jāzina, kādas produktu grupas pirkt. Piemēram, acu ēnas un tušas man patīk, šampūni ir nelietojami, bet lūpu produktus īsti neesmu lietojusi. Kaut gan bija kaut kur Nude lūpenīte jaukā tonī, bet krājumos kaut kur nozuda.