Target: toned thigh gap

Es kādreiz dejoju.. un mūs mīcīja kā citronus iesildoties/atsildoties un manas ciskas bija lielākas kā pārējām meitenēm, savu nostrādā arī ģenētika un mana kaulu uzbūve, bet nu ir pienācis brīdis ko uzlabot savā dzīvesstilā. No šodienas katru dienu, bez izņēmumiem, sekošu šīm divām bildītēm, kā arī samazināšu saldumus līdz pašam minimuma, ko spēju, ne tikai workouta dēļ. Ja būs kāds rezultāts un izmaiņas, noteikti padalīšos. No rītdienas atskaitīšos twitterī, lai mani varat kaunināt un nobārt, ja esmu ko aizmirsusi, kā arī aicinu jūs pievienoties man un pildīt šos vieglos vingrinājumus, kuri neaizņem daudz laika! #thighfox twitterī un instagramā! cerēšu, ka kāda pievienosies!



2 comments

martaxo said...

o, paldies! šādi attēlu workoutiņi man, ja godīgi vislabāk patīk, jo tādus var kvai izprintēt un nolikt redzamā vietā un, ja maziņi, tad ātri uztaisīt pietupienus, izklupienus un vēl šo to, jo neaizņem daudz laika, bet sekot līdzi video ir pārāk liels "effort" ;D

laikam arī jāsāk kaut kas darīt, apnīk, ka bikses dilst. ;D

Foxxey said...

martaxo, pievienojies man! Šodien jau sāku atskaiti twitterī, tepat lejā arī var pamanīt. Priecāšos par līdzdalībniekiem. Visu izdarīju, cik spēju, neko neizlaižot, nogurumu kājelēs varēja just, bet ļoti patīkama sajūta! :)