Pļāpele - Organizēšana, Steisija, skola..


Sāksim ar pašu svarīgāko - iepazīstieties - Steisija! Frizierdarbiem nepieciešama manekena galviņa, tā nu nodēvēju savējo par Steisiju. Domāju, ka turpmāk, kad nebūs slinkums šo galvu atstiept mājup un iztaisnot matus, varēšu veiksmīgi arī veidot frizūru paraugus Jums. Pie reizes varu pačīkstēt, ka mati nešķiet dabīgi un māc lielas šaubas par to funkcionalitāti, taču tad jau redzēs kas un kā notiks.

Bail arī, ka tā neizturēs 2 gadus un jau pēc pāris mēnešiem būs palikusi bez matiem. :(

Lai nu kā, šodienas rakstu izvēlējos vienkāršu un mierīgu - papļāpāt! Gan par skolu, gan par savu workoutu, gan par iepriekš pieminēto organizēšanu. 

Workouts - beidzu twitterī atskaitīties. Pēc sestās dienas biju sevi samocījusi tā, ka ar asarām acīs kāpu no gultas laukā, jo sāpes bija nenormālas. Sagaidīju, lai atieti briesmas un turpinu šobrīd tikai ar vienu workoutu, atstājot dzeltenīgo bildi nākamajai reizei. Šorīt vismaz varu pastaigāt un pašai prieks, ka varu izkāpt no gultas. :)

Skola - ir neaprakstāmi fantastiska sajūta uz skolu doties ar smaidu! Es beidzot jūtos kā cilvēks un saprotu, kur bija nozudis mans dzīvesprieks, kāds tas bija pirms 3 gadiem. 100% pārliecināta, ka akadēmiskie darbi nav domāti man un, neskatoties uz to, kādas naudas summas tiks ieguldītas šajā profesijā, es laikam esmu īstajā vietā. Grafiks ir lielisks, atliek laika arī pagulēt diendusu, ja baigi vēlos. Ja nu kāds mīnuss, tad vienīgi tas, ka, braucot ar autobusu, nekad nav garantijas, ka ceļā nepavadīsi pusotru stundu ierasto 45min vietā.

Organizēšana - arī frizierdarbu štruments, hehe, bet ļoti parocīgs, īstenībā. Nekad nebiju iedomājusies iepriekš par to, diemžēl! Neuztraucieties - Jūsu matu sprādzes un gumijas vairs nekad nepazudīs!

Teica, ka vajadzēs kastīti, kurā glabāt visas sprādzes un gumijas un visu ko nepieciešamo, kad dosimies uz praksēm, lai nekas nepazūd. Teica, lai meklējam būvniecības veikalos. Nu, aizbraucu. Apskatījos, nošausminājos, samaksāju 4,80ls un tagad man ir perfekta kaste, kurā organizēt un glabāt visus matu pričendāļus. 

Vai es domāju, ka cena ir adekvāta? Noteikti nē. Bet mazākā kaste, kas maksāja aptuveni 2ls bija patiešām pārāk maza. :( Mana kastīte ir aptuveni A4 formātā, ielīdīs jebkurā manā somā un no tās nekas nelido laukā. Turklāt ir iespējams izņemt starpposmus laukā, ja nepieciešams. 

Pasviežu tādu ideju - pastaigājiet pa būvniecības veikaliem, mazums, atradīsies ko fantastiski noderīgu ne-būvniecībai! 

Tā, lūk, tagad izskatās mana kaste. To vēl aizpildīs dažādas pīlītes un rotājumi un gan jau vēl kādi mistiski darbarīciņi. 

Es dodos pameklēt kādas elementāras frizūras, ko atrādīt Jums tuvākajā laikā un saku Jums atā līdz nedēļas nogalei! Ak, kafijas vietā esmu izvēlējusies karstu kakao, jūtu, ka ziema tuvojas! :)


5 comments

Bubio said...

Ir forši darīt to, kas pašai patīk, veiksmi mācībās. :)

Man arī domas sen jau rudenī, šodien kāda piektā tējas krūze iet. :D

Lapsa said...

Signe, paldies :)
Uj, es jau kādu laiku tādā periodā, kad nezinu, ko reāli vilkt. Izejot no rīta ārā - auksts. Braucu mājās - nežēlīgi karsti. Tad ne šis, ne tas mugurā un beigās ne silti, ne auksti un nezini, ko nu.. :D
Iešu tagad taisīt tēju! Jāatrod jauns favorīts tēju izlasei.

Zanda said...

Šādas kastes lētāk maksā makšķernieku veikalos. :) It īpaši mazajos.

Smuka tev tā dāma istabā :D
man prieks, ka esi beidzot savu nišu atradusi! Veiksmi darbos!

Anonymous said...

Ooo esmu pati tam visam gājusi cauri, pat atceros savu pirmo manekena galvu :)
Vēlu veiksmi un aizrautību visu, ko skolā mācies, tas noteikti būs lieliski!

Anonymous said...

redz kā mūsējās jau visu zin i par būvniecības veikaliem i makšķernieku :D