LAST minute Halloween


Kāds skries uz ballīti? Pēdējā minūte? Obligāts dresscode? Shematiski elementārs meikaps lapsām! Uzmanība jāpievērš meikapam, ne apģērbam/matiem. 


Šeit shēma, ar ko sākt. Man gan izpalika uz sejas ūsu punktiņi, bet tas nav galvenais šoreiz. Arī citu meikapu veidošanai, ja kādam negribas uzreiz sākt ar seju, var izmantot šo metodi - pārzīmējam/uzzīmējam seju uz baltas lapas un tad ieklājam meikapu uz tās, lai zinātu, kā rīkoties! Šeit mana shēma.

Kopā nepieciešamās lietas/produkti: Tonālais krēms, melns acu zīmulis, 4 toņu ēnas - melns, orandžs, bēšs, balts, sūklītis vai spondža otiņa, acu ēnu otiņa.

Meikaps man neaizņēma ĻOTI ilgu laiku, jo vēlējos atrādīt tikai shēmu. Ar savām trīcošajām rokām rezultāts ir šāds. Iesaku sākt ar lielajiem laukumiem un tad sākt detalizētāk darboties. 

Nekas dzīvē nav simetrisks un perfekts. :) 


Ar mani nāca draudzēties. 


Tā, lūk! Protams, man ir kur augt un ko pārtaisīt, labot, noņemt, pielikt, bet doma atrādīta, gan ideju kādai pasniedzu! Ja ir kādi jautājumi, droši komentāros. Atceramies arī, ka šis ir tikai VIENS no daudziem veidiem, kā meikapā izveidot lapsu. Ar orandžo var variēt, modelēt, balto izmantot mazāk, veidot slīpāku zīmēju... iespēju ir daudz, tādēļ esiet radošas un nebaidieties eksperimentēt! :) 




11 comments

Anonymous said...

WHAT DOES THE FOX SAY ?
jauks rakstiņš, gaidu vēl tāda tipa ! :)

Lapsa said...

To BeautifulFlower,
WHAT DOES THE FOX SAY?! tieši tā! :D Paldies. :)

Bubio said...

Smuki. Redz, kā suns atpazīst savējos- lapsas un citus suņveidīgos, nāk draudzēties! :D

Lapsa said...

To Signe,
man jau šķiet, ka vairāk tas meikaps garšoja! :D

Zanda said...

Laba ideja priekš Helovīna ballītes! Lapsas tieši aktuālas tagad :D

Sabīne said...

Es ieraudzīju pirmo bildi un uzreiz sāku dungot what does the fox say..;D

tev ir ļoti skaists suns!:)

Lapsa said...

To Zanda,
oij, man šķiet, ka viss pūkainais tagad aktuāls! :D

Lapsa said...

To Sabīne,
paldies! Un es jau visu dienu to dziesmu dungoju. Kā no rīta piecēlos, tā vien dziedu sev zem deguna.

Anonymous said...

Šo rakstiņu kaut kā biju palaidusi garām! Tiešām glīti, bet piekrītu, ka var arī piestrādāt ilgāk pie detaļām :) Man būtu slinkums kaut ko tādu krāsot uz vienu vakaru :

Lapsa said...

To Scentivory,
ja būtu pie mums kā ASV, tad varbūt pat nebūtu slinkums, jo tur tie svētki ar pavisam savādāku noskaņu. Vispār jau daudz laika meikaps nepatērēja. Ja gribētu perfekto gadījumu, strādātu noteikti pusi dienas!

Unknown said...

Forši sanācis ;) riktīgs lapsēns :))