Macadamia Deep Repair Masque review

Es vēlējos pagaidīt vēl 2 nedēļas, bet nenocietos. Daiļās dāmas, šis ir vienkārši.. ehh.. Nu, BRĪNUMS!

Iegādājos Macadamia paraudziņu - Deep Repair masque (attēlā kreisajā pusē). Domāju, ka izmēģināšu, pārbaudīšu, kāda tā maska ir, un kādēļ ļoti daudzas ir par viņu starā. Es biju šokā. Nepārspīlēju - kaut ko tik grandiozu savā mūžā nekad nebiju mēģinājusi!

Par produktu: Paraudziņa izmērs, 30ml. Maniem matiem pietiek uz 2 vai 3 reizēm noteikti. Maskai ir ļoti spēcīgs aromāts! Kādam varētu arī nepatikt, bet praktiski smaržo pēc bagātīga ikdienas kondicioniera. Tā ir interesantas konsistences, nav visa gluda kā sejas krēms, es pat nezināšu, kā lai īsti apraksta šo. 

Cena lielajam bundulītim ir ap 30ls! Salon Line veikalā. Reģistrētajiem aptuveni 25ls, bet varu kļūdīties, jo ir jau sajukušas cenas starp mazo un lielo iepakojumu. Tūbiņas cenu neatceros, šķiet, ka nemaz to atsevišķi nemanīju - tā ir iekļauta komplektos. 

Savu paraudziņu iegādājos par 1,70ls uz atlaidi. Parastā cena aptuveni 2,40ls. 

Mēģināju šo masku vakar. Klāju to vairāk matu galos, saknes neaiztiku, jo krēms ir jāklāj bagātīgi, šaubījos vai nesataukosies saknes un tie pie galvas man nav bojāti. 
Mani mati ir kā reāli salmi - sausi, tiem jāapgriež gali (es cīnos ar bailēm un morāli nobriestu jau 2 gadus), trūkst spožuma, galos pastāvīgi ir grūti izķemmējami. Problemātiski un pūkaini, kā arī sausi. 

Kāds bija rezultāts? Jau skalojot masku ārā, biju pārsteigta. Mati kā zīds, mīksti, bez problēmām izķemmējami.. Smaržoja fantastiski un visu nakti, visu dienu, visu vakaru vēl šodien smaržo. Atstāju uz nakti dabīgi žāvēties, no rīta vēl aizvien mīksti, labākā stāvoklī kā jebkad iepriekš. Viegli savācami, izķemmējami. Es esmu patiešām patīkamā šokā un visas atsauksmes, kas lasītas citur - taisnība. Maska ir fantastiska.

Tā ir jāieliek matos, jātur 7-10 minūtes un tad kārtīgi jāizskalo. Lietot ne biežāk kā reizi vai divas nedēļā. 

Vai 30ls ir tā vērti, ņemot vērā, ka USA tā maksā 30 dolārus? (15ls) Sakostiem zobiem saku, ka jā. Ja tā spēj palīdzēt tādiem matiem, kādi man ir šobrīd - tas tiešām ir tā vērts. Nu, ko, jākrāj nauda un jādodas iepirkt lielo bundžu! 

P.S. Stockmann trakajās dienās bija mazie Macadamia komplektiņi, šampūni. Cenas bija aptuveni tādas pašas kā Salon Line. Ja draugos ir kāds ar kartiņu, čāpojiet apskatīt tur. :) 

Ko Jūs domājat par šo masku? Citiem Macadamia produktiem? 



11 comments

Laura said...

Sen jau metu acis uz šo ;)

Bet saki, kā ir ar Salon line? Var iepirkties arī parastie mirstīgie bez kartiņām?

Signe said...

Salon Line var iepirkties visi, tik cenas par 50% atšķiras, meistariem ar kartiņu ir lētāk. :) Visi tik ļoti jūsmo par šo masku, ka noteikti arī kaut kad nāksies izmēģināt. :)

Foxxey said...

To Laura,
Var, var, tikai cenas tādas paskarbas! Jebkurā gadījumā, salīdzinot ar Stockmann piedāvātajām atlaidēm, Salon Line var dabūt lētāk. Ja zini, ko vēlies, vari atrakstīt man uz e-pastu!

Foxxey said...

To Signe,
Iesaku pamēģināt! Kaut vai to paraudziņu nopirkt. Cena jau briesmīga, bet priekš divām reizēm nav ne vainas.

Troya said...

Es arī nopirku sev paraudziņus un domāju ka tikai pamēģināšu, diez vai patiks.. Maskas no paraudziņa man pietika trim reizēm! Un es biju sajūsmā, nopirku gan kondicionieri, gan masku!

Zanda said...

Man bija tas leave in kondicionieris par kuru es biju šausmās, bet šo masku noteikti vēlos pamēģināt ;)

Lapsa said...

To Zanda,
Ogho, kādēļ šausmās?

skaistumadienasgramata said...

Man patīk šī maska - nav fenomenāla, bet ļoti laba gan :) Izmēģināju Tevis atrādīto paraudziņu, bet Trakajās dienās paņēmu tūbiņas iepakojumu.
Tagad man ir uz pusi īsāki mati, tāpēc tādu efektu nejūtu, bet uz garajiem bija tiešām forši

Lapsa said...

To Skaistumadienasgramata,
Vai, patīkami! :) Par cik iegādājies tūbiņu?

skaistumadienasgramata said...

Trakajās dienās tūbiņa bija par Ls 5, burka par Ls12 - man likās lēti, tāpēc paņēmu krājumiem.

Lapsa said...

To Skaistumadienasgramata,
īsts ķēriens! Žēl, ka man bija slinkums drūzmā meklēt.