Easy guide to a clean room


Šī nedēļa ir.. aizņemta! Kā jau visas pārsvarā. Tad nu novedu savu dzīvesvietu līdz tādam stāvoklim, ka, atbraucot mājās, biju šokā, kādēļ ir tāds bardaks, jo es taču neko neesmu darījusi, lai to speciāli savandītu līdz ārprātam! Ar mani kā ar 3 gadīgu bērnu, kad slinkums sit augstu vilni un acis krīt ciet, man vajag priekšā rīcības plānu, kā ir jārīkojas soli pa solim.
Izskatīju pinterest, izskatīju google, teikšu godīgi - nu neatradu sev piemērotu pamācību, kā visvieglāk ir sakārtot šausmīgi nekārtīgu istabu! Visi wikihow un instructables šķita tik sarežģīti un neloģiski pēc secības, ka nācās vien pašai atvērt word dokumentu un izveidot 6 soļu sarakstu pēc kura vadīties istabas kārtībai.

Nu, dalos ar Jums savā ģeniālajā plānā! Nepilnas stundas laikā man izdevās no totāla haosa visu ātri vien savest kārtībā. 

  1. Atkritumi. -> Paņemam lielo maisu atkritumiem un staigājam pa istabu no visām malām ķeksējot iekšā to, kas jāmet ārā!
  2. Drēbes. -> Sākot ar vienu stūrīti kārtojam drēbes. Netīrās pie netīrās veļas, tīrās plauktos vai uz pakaramajiem. Piezīme: kopša savas skapja ģenerāltīrīšanas, par kuru rakstīju iepriekš, man ir extra viegli un ātri savest kārtībā arī savu skapi, kurā kādreiz valdīju mežonīgs bardaks.
  3. Lietas un nieki. -> Atkal sākot ar vienu stūri liekam visu lieko savās vietās. Es sāku ar galdu, virzos uz palodzi un mazo galdiņu.
  4. Putekļi. -> Ar lupatiņu apslaukam visas virsmas.
  5. Grīda. -> Laiks to sūkt/slaucīt/mazgāt.
  6. Gulta. -> Nomainam gultasveļu, ja nepieciešams. Skaisti saklājam!
Domāju, ka pēc šī 6 soļu parauga varēs organizētāk izdomāt savu rīcības gaitu. Man vismaz palīdzēja ļooooti, vairs nav pazuduma sajūta, ka nezini ar ko sākt, ar ko beigt un pie kā pieķerties, kas rezultātā vienkārši noved pie bardaka reiz 2.

Ķeramies pie kārtošanas, lai nedēļas nogalē var atviegloti uzelpot, ka viss čikiniekā! :)

Starp citu, ko Jūs šajās brīvdienās? Es beidzot ceru izgulēties un atkopt nedaudz muguru...



No comments