Alga, vai tā esi Tu? Par skopumu un šopaholismu.

Labvakar! Kas sākotnēji tika izplānots kā laicīgs izbrauciens uz Rīgu un ātra atgriešanās mājās, nu ir pārvērtēries par 5 stundu šopings un laiska klejošana pa centra veikaliem. BEIDZOT esmu mājās ar pusdienu šķīvi sev priekšā un iekšējām pārdomām.
Redziet, ar naudu es protu rīkoties, to saņemt man nu ļoti patīk! Bet tērēt? Man vienmēr ir par maz, lai es bez sirdsapziņas pārmetumiem varētu iziet no veikala vai brīvi iepirkties. Pat tā, kas man nepieciešams, nopirkšana dažreiz sagādā sirdssāpes. Mana pirmā alga (jocīgi, ne?), mazais naudas žūksnītis... Kas to būtu domājis, ka nauda, sajūtot veikalu atmosfēru, metaforiski sadeg turpat makā!
Šobrīd sēžu un domāju, kas ir tā īstā recepte divām slimībām reizē - skopumam un šopaholismam? Un es nejokoju par skopumu! Izdot 3ls par vienkrāsainu, parastu maiciņu uz lencītēm?! JŪS JOKOJAT??? Par šopaholismu arī nejokoju - ak jel, jaunas drēbes, kurpes, somas, aksesuāri!!! Vēl, vēl un vēl. Vairs nepaiet diena normāli, ja nepaeju garām veikalam un nedomāju `ū, varbūt man vajag šo? Nu, tas nekas, ka man jau ir, varbūt tomēr?`
Eh, lūk skopuma un šopaholisma rezultāts aka mani šodienas pirkumi bez cenzūras:



Es nebūšu nedz liekulīga, nedz arī melošu! Kad runa ir par apaviem, mans skopums izlido cauri griestiem. Es nesaskatu JĒGU maksāt 20 latus par sezonāliem apaviem (man apnīk gan drēbes, gan apavi, tādēļ neesmu taupīgs vairāku sezonu lietotājs), kuri var saplīst un tad raudāt gaužas asaras. JĀ, apavus es pērku tirgū. Un pirms kādam mati saceļas stāvus - virs manas darba vietas ir glauns, skaisti iekārtots apavu veikals, kurā identiski tādi paši apavi, kādus es iegādājos, maksāja 15ls. Tirgū es viņus nopirku par 8ls. Izdevīgi, ne? Attēlā viņi nebūs, es nesaprotu, kur esmu paspējusi tos noslēpt, bet atrādīšu savu otru pāri - ilgi kārotas wedge sandelītes. 


Uh, mana veikalu ķemmēšana sākās ar Origo apstaigāšanu un visu veikalu izokšķerēšanu. Beigās biju viesojusies Terranovā 4 reizes un 1 no tām iegādājos sev 2 legingus, citā reizē 1 mammai. Rozā un zaļi. Staipīgi, pieguļoši un ļoti ērti. Izmēriem es vairs neticu! Ak jā, nākamās bildes rozā bikses arī no Terranovas.


Kādēļ rozā Jūs jautāsies! Jo man tā pateica. Kādreiz mana garderobe sastāvēja no tumšām un melnām drēbēm (svīšana, diskomforts, depresija utt...), tagad beidzot ir pienācis laiks krāsainībai. Diemžēl, tā drastiski sliecas uz rozā pusi. Nākamā bilde Jūs šokes, hehe. Divi džemperīši no New Yorker. 


Laipni lūdzu savā apakšveļas atvilknē. Laikam uztvēru `meitenīgs` pārāk nopietni. 6 pāri skaistu, mežģīņainu apenīšu.
Caramelles tagad ir 50% atlaide visam. VISAM! t/c Origo. Izvilku visu, kas man patika no piedāvājuma un nopirku. Manā kontā - 2 rokassprādzes (es dievinu to sudrabaino ķēdīti), 2 pāri auskaru, 2 sprādzes, bobby pins! Un par to kopā samaksāju 7ls, kas normāli man izmaksātu 15ls.

Tā, lūk, beidzās mana 5h šopingošana. Mani secinājumi ir šādi - veikalos nav ko pirkt. Savam pakaļgalam nopirku pietiekoši daudz ko, savukārt augšpuse vēl aizvien paliek haosā un īsti neapģērbta! Vai nu kvalitāte neatbilst cenai (kopš kura laika savēlies, apšaubāma paskata auduma apģērbs ir nācis modē? Es ko esmu krasi palaidusi garām?) vai arī cena ir pārāk liela priekš tā, ko es varu sev personīgi uzšūt par knapi latu. 
Jauku Jums atlikušo vakaru un rītdienu, lēdijas! :)

12 comments

Sabīne said...

Godīgi sakot, man arī ieslēdzas baigais skopums, sevišķi jau tajos parastajos veikalos. Esmu gatava samaksāt dārgu naudu par siltu mēteli ziemai, bet tiešām- topiņš pa piečuku- ejiet taču jūs, es ebay varu 3 par to pašu naudu nopirkt!

Foxxey said...

Tieši tā! Plānoju nākammēness iet šopinga tūrē pa internetu! :D Redzēsim, cik daudz par to pašu summu nopirkšu tad.

Zanda said...

Mežģīņu veļa - vājība! :)

Par to cenu atbilstoši kvalitātei pilnīgi piekrītu. Ieraugo topiņu un paskatoties uz cenu vairs to nevajag, jo cena nu ir galīgi pa aukgstu priekš tā drēbes gabala!

Foxxey said...

Jap, jap! Un apavi mazajos veikaliņos jau ir tie paši, kas citur, visi sūtīti no polijas vai citurienes, vienīgi cena atšķiras.

Anonymous said...

mans ieteikums,ko,starp citu,pati piekopju, - humpalas. :)

Foxxey said...

Diemžēl nebija pa ceļam un neieplānoju laiku Rīgā meklēt humaplveikalus. :/ Bet kaut kā iedvesma, 5h rakāties vien pa drēbju kaudzēm, kaut kur ir baigi nozudusi!

Anonymous said...

eh,tad tu ļoti daudz ko laid garām. :D iesaku humanu,lai gan dažreiz tur cenas pārāk uzskrūvētas.

Foxxey said...

Uj, Humanā nav vērts, par tādām pašām cenām tagad veikalos var nopirkt garantēti jaunu preci! Mazie, paslēptie veikaliņi ir tās īstās dārgumu bedres!

Anonymous said...

nu,jā,daļēji arī piekrītu,bet tiešām - tur var atrast arī smukas drēbītes par ļoti lētām naudām. :) esmu bijusi gan Rīgas humanās,gan Daugavpils. un nesaprotu kāpēc tāda cenu atšķirība. Daugavpilī nekad nekas nav dārgāks par 2,50,kāmēr Rīgā ir i pa 6,7 lati drēbes. eh.
vienreiz Daugavpilī gan uzraku lielisk humpalbodi,visādi smukumi bija. nopirku smukus,pelēkmelnus ziemas legingus par 2 ls,skatījos,ka līdzīgi newyorkerā pārdodas pa 17 :D tiesa tagad tas veikals ir aizklapēts. :(

Foxxey said...

Tādēļ, ka tā ir Rīga :)
Pēc maniem novērojumiem, vislabākās humpalbodītes ir tās, kuras nesen atvērušās, garantija, ka noteikti būs kas labs.

Anonymous said...

Es pieveru acis un pērku Zara topus, maksā 7 Ls, bet audums labs un nēsājas kādu gadu.

Foxxey said...

Ja kvalitāte atbilstoša, tad jau, protams, ka ir vērts! :) Man, diemžēl, Zara nebija pa ceļam.