Organizing closet - tips for when you are stuck



Labrīt, daiļavas! Vakar izdarīju varoņdarbu - sakārtoju skapi. Ar mani ir vienkārši, jo mazāk lietu un plašāks, jo lielāka kārtība.
 Bildē ir mans skapis pirms savešanas kārtībā. Ar rezultātiem esmu apmierināta! Parasti iesprūstu un nezinu, ar ko sākt, ar ko beigt un kur salikt visu lieko un to, no kā žēl šķirties. Vakar saņēmos un nāku palīgā tām, kurām ir līdzīga problēma.

Ko darīju, ar ko sāku? Parasti es visas drēbes čupās izmetu uz grīdas un tad skatījos, kur ko likt. Šoreiz rīkojos savādāk - uzreiz kārtoju un organizēju drēbes kaudzītēs, lai vieglāk orientēties.


Kaudzītes veidoju pēc šāda principa:

1. Drēbes, kuras karināt, ar īsām rociņām.
 2. Drēbes kuras karināt, ar garajām rociņām.
 3. Drēbes, kuras 100% vairs nevilkšu.
 4. Netīrās drēbes vai tās, kuras nepieciešams lieku reizi pārmazgāt.
 5. Ziemas un siltās drēbes, drēbes citai sezonai.
 6. Maiciņas, tank tops.
 7. Bottoms - džinsi, svārki.
 8. Gultas drēbes - pidžammas, maiciņas, utt.
 9. Drēbes, ar kurām neiešu sabiedrībā jeb mājas drēbes.

Kopumā sanāk iziet cauri trīs fāzēm - saorganizēšana, tad sakarināšana un beigās atbrīvošanās no liekā. Man ir mazāk pakaramo kā drēbes, kuras jākarina, tādēļ centos izvēlēties svarīgākās drēbes, kuras karināt, tā, lai neatkārtojas pārāk bieži krāsa, lai or dažādība. Atlikušās drēbes saliku plauktiņos - augšā garrokainos, tad īsrokainos, tad maiciņas, tad bottoms un pašā skapja apakšā kurpes un somas. Plauktiņu aizmugurēs novietoju gultas drēbes.

Tagad pienākusi trešā - pēdējā fāze. Es ļoti pieķeros savām drēbēm, tādēļ atbrīvoties no tām man ir grūti. Noteikti arī kādai no jums to ir grūti izdarīt, bet, ja to izdarīju es, to izdarīsiet arī Jūs! Skapī no 9 kategorijām es atstāju tikai 5. Citas sezonas drēbes sapakoju un noliku ziemai, drēbes, kuras 100%nevilkšu liku vienā maisā atdošanai. Un tagad ir pats grūtākais: kad ej cauri savām mājas drēbēm, atstāj TIKAI tās, kuras zini, ka 510% vilksi. Pārējās, par kurām šaubies, divreiz nedomājot, liec maisā atdošanai. Pārāk daudz drēbju skapī kavē jaunu iegādi un bremzē domāšanu un meklēšanas procesu, kur atrodas tas un šitas.

Apsveicu! Esi veiksmīgi sakārtojusi savu skapi un vari būt droša, ka tajā atrodas viss velkamais. Īsumā - savā skapī glabā tikai tās lietas, kuras vilksi; veicini skaistu skapi un sevis pucēšanos ar mājas drēbju maksimālu izslēgšanu no tā!


Lūk, gala rezultāts. Dzīvē izskatas satriecoši! Jauku dienu, meitenes :)



































1 comment

Zanda said...

Es arī vasaras sākumā beidzot ķēros pie skapja revidēšanas un tieši lielu uzmanību vērsu uz mājas drēbju izvēli. Man citreiz ir tāda sajūta, ka mājas drēbes ir vairāk nekā izejamās un tas baigi traucēja. Izšķiroju uz atdošanu un atstāšanu un tagad priecīga raugos skapī. :)