Quick bun alternative

Labdien, daiļavas!
Šodien testēju Blogger aplikāciju androīdam, savas darba vietas apgaismojumu un attēlus, un esmu ieradusies ar, manuprāt, liesku alternatīvu ātras copes izveidei, kas somā neaizņem daudz vietas, un to ir iespējams saņemt lielveikalos, komplektiņā ar kādu labu stikla pudeli. Tiesa, tas var izmaksāt dārgāk kā parasta zeķe vai speciālie copēm paredzētie sūklīši, bet tas nenozīmē, ka kāda nevar vienkārši pajautāt!
Par ko es runāju? Par tīkliņiem, kuri paredzēti pudelēm! Un tā es divus virpināju, virpināju, līdz brīdim, kad sapratu, ko esmu savirpinājusi..
Es nezinu, kā darbojas aplikācijas bilžu izvietošana, tādēļ uzrakstīšu soli pa solim, kas jādara! Rezultāts mani vairāk kā apmierināja un darbojas labāk par jebkuru zeķi!

1. Es iesaku 2 šos tīkliņus maksimālai noturībai. Vienu ieliekam iekšpusē otram.
2. No viena gala sākam veidot virtulīti - virpinam tīkliņu uz leju.
3. Kad viss aizritināts līdz otram galam, lieko pārpalikumu nogriežam.
4. Gatavs copes virtulis!
5. Veidojam copi kā vienmēr, virtuli noliekam matu galos, aizlokam matus un sākam griezt virtuli uz augšu. Pats tīkliņš ir slidens, tomēr tas ir pietiekami ciešs, lai noturētu spurainus un biezus matus. Man slīdīgums šķita kā pluss, jo mati paši ātri izvietojās visapkārt virtulim un cope turējās bez sprādzītēm.

Lūk, ātrs risinājums un glābiņš netīriem matiem, karstai dienai vai vienkārši ērtai alternatīvai! Turklāt praktiski neaizņem vietu somā un daudz nesver!
Ceru, ka pasniedzu kādai ideju vai izglābu dienu, hehe :)
P.S. Izrādās, ka darba telpas apgaismojums ir katastrofāls, tādēļ bildes nav tās labākās! Atvainojos.

3 comments

Signe said...

Superīga ideja! :)

Troya said...

ļoti interesanta ideja!

Foxxey said...

Prieks, ka patīk! :) Pašai jau nu šķiet bezgala ērta šī cope, hehe.