Di Palomo wild Fig Grape Dry Oil requested review



Sveicinātas! Izrādās, ka šis produkts daudzām iecienīts, un ja ne tieši sausā eļļa, tad roku krēms gan!

Par mani un šo dārgumu

Šis produkts manā plauktiņā nostāvēja pietiekami ilgu laiciņu, vairāk tādēļ, ka ļoti, ļoti patīk aromāts un sausā eļļa - žēl tērēt! Turpat blakus šiem iemesliem varu nostādīt arī to, ka šī bija dāvana man svētkos, un neko vairāk par to, ka tas tika nopirkts Rīgas centrā, atsevišķā veikalā (par kuru visiem esot jāzina, jo tas esot zināms), es zināju, ka neuzzināšu. Bet pienāca manā dzīvē tāds moments, kad gribējās beidzot to pienācīgi lietot. Tā nu esmu izlietojusi jau līdz pusei un noslēpumainībai no dāvinātāja puses oponēju ar to, ka pats varēs čāpot uz veikaliņu un pirkt vietā jaunu!

Kas ir sausā eļļa

Sausā eļļa ir radīta no bāzes un ēteriskajām eļļām, kas ir vieglas konsistences, taču dziļas iedarbības. To lieto ķermeņa krēmu vietā. Uzsūkšanās spēja sausajai eļļai ir dziļāka kā krēmam un tā neatstāj taukainu sajūtu uz ādas – protams to nevajag pārdozēt. Šo īpašību dēļ to arī sauc par sauso eļļu. Ziemā tā atrisinās sausas ādas problēmu, bet vasarā veicinās iedeguma rašanos un dziedēs ādu pēc sauļošanās.
Inese Priekule 
Par produktu



Lai gan iepriekš īsti nezināju, kas ir sausā eļļa un ar ko viņa ir tik īpaša, nepagāja ilgs laiks, kad pati sapratu, ka šī manta ir savas cenas vērta! Di Palomo dry oil ir caurspīdīga, tā neatstāj pēdas uz apģērba, matiem (tik tiešām, jo vairākas reizes ir nācies aizpūst sev garām. Trāpīts ir praktiski visur, nekādi traipi nepaliek!). Par aromātu man būs grūti spriest, jo es nesajūtu ne vīģes, ne vīnogas, nedz ko citu konkrētu. Kopumā varu vien pateikt, ka smarža ir maigi saldena, tā nav pārāk silta vai auksta, man lieliski der gan ziemai, gan vasarai. 

Lietoju viņu ikdienā, pārsvarā pirms gulētiešanas vai pēc skūšanās/depilācijas/epilācijas. Eļļa ļoti ātri iesūcas ādā un aromāts saglabājas pietiekami ilgu laiku! Man ir ieradums uzreiz pēc krēmu uzklāšanas vai sasmaržošanās apģērbties, tādējādi aromāts noturas arī uz drēbēm, bet varu teikt, ka šī eļļa acīmredzami iesūcas tik ātri, ka uz sava džemperīša to nevar just, ja vien ļoti tuvu tam nepiebāž degunu. 

Par iepakojumu


Manā īpašumā ir 50ml stikla pudelītes versija. Visas šīs sērijas sausās eļļas ir stikla pudelītēs. Iepakojumam klāt nāk skaista lapiņa ap korķīti, taču tā man jau sen ir nozudusi. Pats pudelītes korķītis ir no plastmasas. Ir smidzinātājs! Pirmā doma noteikti būtu tāda, ka eļļa vienkārši iztek no smidzeklīša, bet nēēēē - tā izšaujas ar ļoti spēcīgu strūklu (that's what she said) un, pateicoties šim smidzeklītim, ir pietiekami liels diametrs, lai ar vienu pūtienu nosegtu lielu daļu kājas vai jebkā cita. 

Rezumē

  • Di Palomo dry oil ir pieejama stikla pudelītē, 50ml tilpumā
  • Ļoti jauks, saldens aromāts, kurš ir noturīgs
  • (subjektīvi) Neizraisa alerģiju, iekaisumus vai citas problēmas, kad uzklāts uz tikko skūtas ādas
  • Ātri iesūcas
  • Neatstāj pleķus!
Kur pirkt, kur meklēt?

Kā jau teicu, pieejams ir kaut kur Rīgā. Man nestāsta kur, atvainojiet! :( Bet var pasūtīt AdoreBox mājaslapā (15ls), dipalomo.com (ar šipingu kopā ap 25ls). Pieejami arī 2 citi aromāti - rožu un apelsīnu, bet par tiem nemācēšu spriest. Man personīgi rožu aromāts nekad īsti nav paticis parfimērijā un citos izstrādājumos, savukārt apelsīnu varētu būt ass un apnicīgs. Tāpat pieejami ir roku krēmu, dušas komplekti, ziepes u.c. brīnumi! 


2 comments

Zanda said...

Man ir roku krēms ar šo aromātu un es esmu absolūti par to sajūsmā. Sausās eļļas ir kas jauns, bet ir vērts mēģināt. :)

Krista said...

Pirms pāris gadiem pirmo reizi pamēģināju sauso eļļu. Man labāk patīk tās izmantot vasarā, jo tad āda kļūst patīkami mīksta un ātrāk iesauļojas. :) Tieši šo aromātu neesmu mēģinājusi, bet manā īpašumā bija rožu. Un, lai gan man rozes īpaši neiet pie sirds, ar katru lietošanas reizi aromāts iepatikās aizvien vairāk! :)