Dzīve darbā #3


Hehē, pagājis mēnesis, vēl aizvien esmu dzīva, tātad kaut ko daru pareizi! 

Atskatoties uz savu "ēdienkarti", varu secināt, ka dienas laikā man gribas ēst mazāk. Kādēļ? Jo esmu atradusi sev nodarbi ar ko diena paskrien ātrāk. Arī mirkoviļņu krāsniņu esmu veiksmīgi "atradusi" blakus esošajā restorānā, gan karsto ūdeni, bet šeit aptuvens atskats uz to, ko esmu pārsvarā ēdusi/ņēmusi līdzi uz savu darbu.

  • Salāti - gan mājās gatavotie, gan veikala pirktie. Pārsvarā tas ir bijis rasols ar desu vai krabju salātiņi, tomēr mājas gatavotie ir bijuši vislabākie. Mans ieteikums - nepērciet Maximas Kartupeļu salātus ar servelādi.
  • Maizītes - iecienīju gan gatavās trīsstūrmaizītes ar šķiņki, kas lieliski izlaupa no maka latu, gan pagatavotās mājas varianta parastās maizītes ar tādām pašām sastāvdaļām. Tostermaizes ar tomātiem bija ilgu laiku topā, mēneša laikā arī nepaslinkoju un pagatavoju siltas karstās tostermaizes ar sieru.
  • Rīsi un griķi ar gaļu vai cīsiņiem un mērci - vislabāk man garšoja griķi ar cīsiņiem, jo tie nesaķep tik ļoti un saglabā savu `konsistenci`. Rīsi ātri  palika sausi,turklāt auksti negaršo tikpat labi cik griķi. Piebildīšu, ka no gaļas esmu gandrīz atteikusies, bet ja to lietoju, tad tikai vistas, arī cīsiņi ir tikai ar vistas gaļu.
  • Tortilla ar pildījumu - sākotnēji vēlējos lavašu. Kad man pasniedza tortillu un pateica, ka lavaša pildījums ir ledusskapī, nedaudz apstulbu. Ātrajiem lavašiem lielisks aizstājējs ir tortillas apaļās plāksnītes. Pildījumam bija vistas gaļiņa ar pāris dārzeņiem un kaut kādu sarkano mērcīti, kam iespiedu pa vidu vēl savu majonēzīti. Aizbraucot līdz darbam, tortilla ir jauki iesūkusies un ir gardas brokastis vai pusdienas.
  • Spagetī makaroni ar sieru, tomātu pastu - šādi brīnumi jau sāka rasties, kad atklāju, ka drīkstu palūgt, lai uzsilda man pusdienas. Nekas nav tik lielisks kā siltas pusdienas, mm..
  • Kuskuss ar cīsiņiem - neesmu milzīga kuskusa fane, tomēr tam nav ne vainas. Jaucu ar uzkodu mērci, tomēr situācija tāda pati kā ar rīsiem - ātri paliek sausi un grūti ēdami auksti. Ļoti, ļoti sātīgs ēdiens priekš manis, otrreiz nemēģināju.
  • Zemenes - dārza zemenītes tās pašas labākās. Lieliska saldo kārumu alternatīva!
  • Krekeri/cepumi - pie tējas vai kafijas kalpoja kā uzkoda dienas laikā.
  • Tēja/kafija - pārsvarā piparmētru tēja! Kad tā sāka apnikt, pievērsos karameļu tējai, tomēr tā nav īpaši garda vairs. Kopš reizes, kad dienā izdzēru aptuveni 0.75l kafiju, neesmu to vairs termosā ņēmusi līdzi. 
Nu, aptuveni tā. Zinu, ka īpaši veselīgi man te neiet, bet jebkurā gadījumā dažādas šo ēdienu kombinācijas ļauj pietiekami labi paēst un justies lieliski dienas laikā. Es vēl aizvien cīnos ar kondicionieri un nezinu, kā lai ar to sadraudzējas. 2,5 nedēļas no kondicioniera man bija pilnībā sausas acis visu dienu, līdz ar to skatījos uz cilvēkiem kā aziāts ar sažmiegtām acīm, tomēr tas nu ir pārgājis. Tagad vienīgā problēma ir piemērots apģērbs, nevar saprast dažreiz, vai uz darbu doties mētelī, zeķēs, siltajā rudens jakā?! Katra diena kā mistērija, aizbrauc, apsēdies, pagaidi pusotru stundu un skaties, kāds pārsteigums iekritis! Kamēr ārā ir +30, tikmēr es sēžu ziemas vestē, zeķēs, kedās un vēl malkoju tēju. 

Gan kādai būs radusies kāda ideja, ko paķert sev līdzi uz darbu pusdienām. :) Man ar to ēdiena plānošanu iet pašvaki, jo neprotu saplānot savu personīgo laiku vēl tā īsti, jo mājās ierodos ap pus11, varbūt paēdu, ieskrienu dušā un lienu čučēt. Savukārt brīvdienās atpūšos pilnas programmas ietvaros un tad saprotu, ka ne esmu izdomājusi, ko pēc tam ēst darba dienā, ne kādu tēju dzert! Tā lūk. Jauku dienu, dāmas! 


2 comments

Elīna said...

Wrap - lavašs un iekšā viss, ko vēlies.
Grieķu salāti, vista ar dārzeņu salātiem, aukstā zupa. :) ir tak tik daudz iespēju. :)))

Foxxey said...

Jap, tikai galva tā tukša, tiklīdz uzdodu sev jautājumu - ko ņemt līdzi? :D Parasti aprobežojos ar piedevu (rīsi, griķi utt.) uzsildīšanu un blakus tam kaut ko stiprāku! Bet nekas, jālabojas :)