Tā smagi un nopietni vienlaicīgi?

Pēdējo daļu par vidusskolu gaidiet ap 7., 8. jūliju, jo vēlos izvairīties no riska nesaņemt atestātu vai arī uzklausīt kādus draudus no skolas puses, jo mans blogs jau vairs nav daudziem noslēpums.
Par dzīvi darbā updeits būs šīs nedēļas viducī.

Šobrīd man reāli nav laika rakstīt, jo esmu vai nu darbā, vai nu izbaudu miega mirkļus mājās, kā arī esmu pateicīga par katru mirkli ar mīļoto cilvēku. Skatos kādu Tag rakstu virzienā, varbūt Jūs ko gribat zināt par mani? 

Vasara skrien vēja spārniem, gaidu savu pirmo algu, pirkumus un tad jau arī atstāstu! Nodarbinu sevi ar veļas gludināšanu, kucēna audzināšanu un doktora hausa seriālu no pirmās sezonas - tā arī paiet mana brīvdiena, atskaitot slaistīšanos pa gultu un lielu daudzumu miega. Manas muguras problēmas ir atgriezušās, diskomfortu sagādā arī sēdēšana, tādēļ ir tā pašvaki. 

Dažbrīd šķiet, ka radošais avots izsmelts un trūkst ideju, tomēr tā nebūt nav, izlikt sevi kā uz paplātes vienmēr varu un dalīties savas dzīves iespaidos ar Jums man nesagādā problēmas, tādēļ pazudusi noteikti neesmu! :) 

1 comment

BeautifulFlower said...

gaidu trešo daļu ! :)
p.s., ceru, ka ar atestāta saņemšanu viss o.k. :)