Garnier Nordic Moisture Match for dry skin review


Sveikas, dāmas! Biju laimīgo sieviešu starpā, kuras tika pie jauno Garnier krēmu paraudziņiem. Paraudziņos visi trīs jaunie krēmi, pagaidām testēju tikai sausai un ļoti sausai ādai paredzēto, jo mana īpašā problēmzona - piere - īsti neprot pati ar sevi tikt galā un es arī vairs nezinu, ar ko sākt, ko grābt, lai tā atkal kļūtu normāla.

Par krēmu


Sausai un ļoti sausai ādai ir vidējais paraudziņš, rozīgā iepakojumā. Krēms ir baltā krāsā (lai gan man izskatījās nedaudz rozīgs), tam ir skaista smarža, kura atgādina rožu aromātu. Tas nav ne pārāk taukains, ne šķidrs, lieliskas konsistences. 

Par lietošanu / mana atsauksme

Tātad, krēmu lietoju testēšanai 3 dienas kopš parauga saņemšanas. Testēšanai izmantoju savu pieri, kura nereti ir kā tuksnesis. Nelielu daudzumu krēma uzsmērēju, nedaudz uzgaidīju - krēms ļoti ātri iesūcās ādā. Piere vairs nebija sausa, tā kļuva tikpat maiga kā pārējā sejas āda. Ražotājs sola, ka krēms darboja 24h, izrādījās, ka tā tiešām ir taisnība! :) Pirmais mēģinājums bija 11 no rīta, 11 vakarā āda vēl aizvien bija tāda pati. Devos gulēt, no rīta modos ar ziņkāri, piere vēl aizvien bija normāla. Veicu otro krēma tūri, savukārt trešajā dienā iztiku bez tā. Piere atkal kļuva sausa, tātad krēma iedarbība neapšaubāmi bija jūtama! 

Rezumē

Esmu ļoti apmierināta, tiešām pirmo reizi saskaros ar krēmu, kurš spēj manu tuksnesi mitrināt visas dienas garumā un pat vēl nākamajā rītā saglabāt savu iedarbību. Turpinu to lietot līdz brīdim, kad beigsies paraudziņš. Ļoti patīk krēma smarža, konsistence, tādēļ plānoju to tuvākajā nākotnē iegādāties. 


No comments