Baltic Beauty 2014 - pirkumi un iespaidi.


Labrīt šajā sestdienā! Neskatoties uz to, ka esmu vēl aizvien pilnībā slima, savu kāju spēru arī Baltic Beauty izstādē šogad. Turp biju laika posmā no 15 - 17. Šādā cilvēku burzmā slimiem cilvēkiem nav ko darīt. Abas stundas šūpojos gan galvā, gan stāvot uz kājām un dažbrīd šķita, ka izslēgšos turpat uz līdzenas zemes. 


Atgriežoties pie temata, mani šī gada pirkumi ^
Mani nepameta sajūta, ka šogad cenas ir cēlušās, taču piedāvājums samazinājies. Nedz wow! kas tas tāds mirkļu, nedz fantastiskas izstādes atlaides, par kurām bija vērts ko iegādāties. Cilvēkiem ar specializēto veikalu kartiņām izdevīgāk ir atstāt savu naudiņu tur, ne izstādē. Lai nu kā, pagājušā gada sensacionālie mini gofri bija knapi atrodami un tie paši veikalu cenās. Savējo izdevās iegādāties par 4 eiro lētāk kā Galatejā. Taču jebkurš, kurš vēl nebija paspējis savā īpašumā iegūt Tangle Teaser - tos praktiski meta pakaļ!  Salonline stendā manīju jauku piedāvājumu macadamia ķemmes komplektam ar bundžiņu (laikam matu maska).


Uzdūros igauņu firmas nagu lakām un skropstām. 5 lakas par 6eur, 3 skropstas par 5 eur utt.. Krāsu izvēle apburoša!
 



Ja ieraduma pēc vēlaties izstaigāt izstādi un varbūt kaut ko iegādāties, brauciet no rīta! Dienas vidū daudzas manis kārotās lietas jau bija izpārdotas. Un arī NYX cienītājiem izstādes cenas ir tās pašas, kuras viņu veikalā ar 5% atlaidi.



5 comments

SantaKudreņicka said...

Žēl, ka es nepamanīju to Igauņu stendu un gorfi! Noteikti būtu tur atstājusi pāris euro. he :)
Šādu ķemmi arī es paķēru. hah

Lapsa said...

Santa, es to gofri izmeklējos pa visu frizieru zāli! Beigās atradu tāda nostūrītī, kur viss vienkārši uz galda salikts bez īpašām firmām. Vienīgā vieta arī, kur gofris bija vislētākais.
Kas attiecas uz Igauņu stendu, manu uzmanību pievērsa skropstu izvēle un lētais piedāvājums. Tas atradās meikapa zālē tuvāk pie lielajiem logiem.

Zanda said...

Man šie mazie gofriņi patīk, bet baigā ņemšanās ikdienas vajadzībām :)
Par izstādi nerunāšu vairs - visām bija taisnība :D

Zanda said...
This comment has been removed by the author.
Zanda said...
This comment has been removed by the author.