12. kataloga AVON vilšanās


Heij, čikiritas! Šodien atstāstu par savu AVON vilšanos, tīri subjektīvi. Pēdējā laikā vispār neizdodas atrast kaut ko sev piemērotu, savas cerības jau atkal sagrāvu. 

Colortrend jaunā lūpu krāsa - esmu nejauka, nosaukumu neatceros, bet šīs pašas lūpu krāsas ceļo arī citos blogos. Tonis - cappuccino. Šis ietilpst manā vilšanās sarakstā. Tonis nu nebūt neatbilst tam, kāds bija norādīts katalogā. Ne šis, ne tas. Vispārēji skatoties, lūpu krāsa kā tāda ir laba, tā ir mitrinoša, nesausina man lūpas (esmu dzirdējusi, ka daudziem pārāk sausa), bet šķiet, ka krāsa pamazām tā vienkārši izbalē uz lūpām.

 
Par tās cenu, manuprāt, var iegādāties krietni labāku un vairāk.
Tonis: 

----------------------------------------------------


Color Trend dubultās acu ēnas - arī vilšanās. Neesmu spīdīgo un mirdzošo lietu cienītāja, katalogā tos spīdumus neredzēju. Vai nu esmu ar sliktu redzi vai arī kļūda ir no kataloga puses. Atnāca abi spīdīgi kā ziemassvētku brīnumsvecītes, manā ikdienā nelietojami. Un te nu es biju, domājot, ka dramatiskam skatienam beidzot būšu atradusi lētāko alternatīvu...

----------------------------------------------------


Color Trend Lenghtening tuša - kopš nomainījuši dizainu, acīmredzot, nomainījuši arī tušas formulu. Mēdzu iegādāties šo tušu ar rezervi, jo bija vienīgā, kura man tiešām patika - skropstas kā lellei un visas dienas garumā līdz pašām uzacīm. Tagad tuša man kalpo kā parasta skropstu galu iezīmētāja, jo tās man dabīgi ir ļoti garas un vairs nekādu pagarinošo efektu nesniedz. Vējā izsviesta nauda.

----------------------------------------------------


Colortrend dubultais acu zīmulis - vienīgais no visa pasūtījuma, kas iepriecināja un ir lielisks! Vienā pusītē man ir violets zīmulis, otrā melns. Abi ir pietiekami mīksti un skaisti zīmējas. Uz sevis gan vēl neesmu mēģinājusi, bet uz mammas plakstiņiem violetais tonis turas visu dienu un izskatās sulīgs.


13. katalogu atstāju novārtā, bet ieinteresēja krāsainās tušas, ko tagad piedāvā. Ja nākamajā vēl būs, domāju, ka pasūtīšu tās un tad skatīšos, kas nu pie manis atceļos. Tā, lūk! Jauku dienu, dāmas! :)


2 comments

Zanda said...

Violetais tonis ļoti skaists! :)

Foxxey said...

Jā, zīmuļi no AVON gan nekad nav likuši vilties! Tos laikam būs tagad jāpērk vairākumā. :D