Septembris

Nu, nē, es neesmu pazudusi! Es izcīnu pēdējo dienu darbā šīs nedēļas beigās un tad ar septembri skolas krēslā! Tepat vien apgrozos, vienkārši laiks man izčabē kā nebijis. Mans grafiks tomēr arī augustā ir bijis nelaipns, lai varētu zvilnēt krēslā un drukāt.
Varu vien pastāstīt, ka pat pēc 3 mēnešiem vidusskolā man neliek mieru un cenšas ievākt par mani informāciju man aiz muguras, jautājot manas otras pusītes vecākiem. Cūciski, ne? Pat numuru esmu nomainījusi, nevienu no skolas darbiniekiem redzējusi neesmu, bet, lūk, pazvanīt norādītajam un esošajam tel. nr. ģimenei jau nevar, jālien aiz muguras!

Gaidu septembri, ļoti gaidu. Šobrīd gan atrodos uz emocionālās līnijas, kad negribas NEKO. Tad jau redzēs, kā viss izvērtīsies. Es ceru, ka Jums vasara ir pagājusi fantastiski un esat priecīgas par piedzīvoto! Jauku dienu un izbaudiet pēdējo vasaras sestdienu un svētdienu! (Es strādāšu, hehe)


2 comments

BeautifulFlower said...

Pēc tumšā nāk gaišais, pastāv arī karma, turies ! gaidu rakstus :)

Foxxey said...

Mīļš paldies, BeautifulFlower! :)
Un karmai es nudien ticu, tā kā nākotnei šobrīd ir jāizskatās spožai. <3