Bella uzacu zīmulis - atsauksme


Dēvēšu to par veiksmi un uzacu zīmuļu trūkumu vai arī meklēšanas gēna zudumu manī. Labdien, daiļavas! Mans rižā apakštoņa AVON uzacu zīmulis strauji, strauji tuvojas beigām, tādēļ mani uzacu zīmuļa meklējuma piedzīvojumi bija jauki. Sākumā atrados Prismā Rīga Plaza, tur pie kosmētikas stendiem atradu vien Bellas uzacu zīmuļus, skaistas, košas ēnas (kuras, starp citu, tā vien kārojās paķert), citi brīnumi.. Cena šiem zīmuļiem - lats ar kapeikām. Tomēr ne šeit es tos iegādājos. Turpināju ceļojumu Origo drogās, kur burzmā neatradu neko! Vai nu es neprotu orientēties visos stendos, vai nu uzacu zīmuļi tiek veiksmīgi slēpti. Pagadījās arī apskatīt Maybelline gaišāko zīmuli, bet neveiksmīgi - konsultantes vārdi "uz rokas zīmuli būs grūti uzvilkt" mani ieinteresēja apskatīties, cik, pie velna, tas zīmulis ciets ir. Rezultātā pateicu jauku paldies un devos ārā no drogām. Jau atmetusi rokas un skaitot pēdējās savas šopinga minūtes, atmetu ar roku un devos stacijas tuneļos. Tur, veikaliņā ar rozā nosaukumu, iegādājos Prismā redzētos Bellas uzacu zīmuļus, tajā pašā tonī, tādā pašā izskatā par nieka 80 santīmiem! Uzreiz ķēru divus, jo vēlreiz meklēt uzacu zīmuļus man nebūtu vēlmes tuvākajā laikā.

Par produktu


Zīmulītis ir aptuveni 12,5 cm garš (neieskaitot korķīti). Man ir Nr.24, pats gaišākais, ko man piedāvāja. Tonim nav rižu apakštoņu, tam nav spīdumi. Priekš manām vēlmēm tas ir nedaudz par tumšu, bet līdz šim lielisks pirkums. Pietiekami mīksts, lai neskrāpētu ādu un vienlaicīgi, velkot vienu līniju, nepazustu liela daļa produkta. Smaržo pēc parasta zīmulīša, taču nekāda ievērojama aromāta tam vispār nav. Līnijas ir plūstošas, skaidras. Piespiežot stingrāk, pārklājot vairākas reizes, krāsa kļūst tumšāka un intensīvāka. 



^ Tonis un swatch vairākās līnijās


^ Izsmērēts ar birstīti

Par iepakojumu

Zīmulim ir ļoti skaists dizains, korķītim klāt ir birstīte. Pats korķītis ir plastmasas, arī birstīte ir ar plastmasas sariņiem, tādiem kādi ir zobubirstēm. Lai gan tā ir asa un skrāpējoša uz ādas, uzacis labi saķemmē un izlīdzina krāsu. 

Rezumē

  • Vienkrāsains tonis bez spīdumiem
  • Nopērkams stacijas tunelī par 80 santīmiem
  • Nekāda uzkrītoša aromāta
  • Asa birstīte
  • Viegli lietojams, mīksts zīmulis
Tā, lūk! Labi, ka neiegādājos Prismā, hehe. Jauku dienu! :)


No comments