Fall Favorites 2013 + giveaway



Labvakar! Lai gan vēl ir tikai novembris, priekš manis rudens jau ir beidzies un es meklēju savu ziemas apģērbu. Šovakar par maniem rudens favorītiem pāris kategorijās. 

  • Elysium
  • Despicable me 2
  • The Conjuring
Citas filmas šoruden mani nav līdz galam apmierinājušas. Pareizi jau ir, pašas labākās bija ap 2000. gadu! Tagad ir gan jēli šausmeņu gabali, no kuriem miegs nāk, gan lētas dokufilmas, kuras vairs neizraisa kaut mazu interesi. 
Pie ķermeņa favorītiem šomēness The Body Shop jaunās smaržas Smokey Rose un White Musk; nagiem tumšie toņi un gliteri. 
Matiem Macadamias Deep Repair maska. :) 

Topa apģērba gabals šoruden bijis mans mīļotais garais mētelis (ar gadiem paliec gudrāks un sāc saprast, ka viss, kas nosedz dibenu un muguru ir zelta vērtē); lielas, siltas, adītas jakas un legingi, kuriem ir rāvējslēdzējs un podziņa kā biksēm. 

Šoruden praktiski pārtieku no svaiga laša. Viss oktobris pagāja lielos laša priekos! Un favorītos ierindoju arī sušī, mmmmm.... Mana zupa - nūdeles, vistas fileja, kukurūza un sojas mērce. 

  • Skropstām Miss Manga;
  • Uzacīm zīmulis no SLA pelēkā tonī;
  • Micabella birstošais pūderis 01;
  • Maybelline SuperStay24h tonālais krēms tonī 05


  • The Originals

Ļoti aizraujošs sižets, interesanti pavērsieni.. Krietni labāks par The Vampire Diaries. Pretty Little Liars vairs nav manas kritikas vērts, seriāls tiek pārāk ilgi bīdīts uz priekšu. Kā arī neaizrāva līdz galam Masters of Sex, American Horror Story.

  • Brickleberry

Šī sezona ir vienkārši fantastiska. Katrā epizodē ir bijis kas tāds, kas liek smieties un pasmaidīt.
Tā lūk man pagājis īsais rudens! Bilžu manos topos nebūs pārāk daudz, jo šis ir tāds īss apskats, taču katru sezonu atdošu kādam lasītājam vienu savu favorītu! Šosezon tā būs L`Oreal Paris Miss Manga skropstu tuša. 


+ dāvanā Mug Coat no manis. :)





4 comments

Sabīne said...

Man arī ļoti patīk The Originals. Salīdzinājumā ar TVD sižets ir svaigāks un vēl ir tēmas par, ko filmēt, bet es tik un tā skatos abus.

Pretty Little Liars es paskatījos pirmās 4 sērijas 1. sezonai un sapratu, ka nebūs;D

Lapsa said...

To Sabīne,
tieši tā!! Un es jau arī tāpat ieraduma pēc visus pārējos seriālus skatos. Ravenswood gan neesmu sākusi skatīties, jo īsti pat neinteresē. Domāju atgriezties pie GG un sākt no pirmās sezonas.

Zanda said...

Man bija tieši tāda pati ideja par giveawayiem, bet tad to es atlikšu droši vien uz nākamo gadu. ;)
balvas foršas!

Lapsa said...

To Zanda,
kādēļ? Vēl jau laiks ir :)