L`Oreal Paris Miss Manga mascara review


Piektdienā atsauksme par jauno L`Oreal Paris tušu - Miss Manga


Tuša ar ļoti īpatnēju birstīti! Iepriekš ar tādu nebiju saskārusies - tās gals (attēlā var redzēt apaļo vietiņu) rotē 360 grādos un lieliski paveic savu darbu! Tā, krāsojot skropstas, lēni slīd pāri skropstām, neaizskrienot prom pārāk ātri. Tās kustīgais gals lieliski pielāgojas acu matiņiem.


Augšpusē tuša vienā kārtā ar skatu uz augšu, apakšā dabīgās skropstas. Piebildīšu, ka tuša sniedz lielisku kupluma efektu, skropstas nedaudz saķepina, rada lellītes izskatu, taču nepagarina! Attēlos ir mans dabīgais skropstu garums, tās galos vienkārši ir ļoti gaišas, īpaši apakšējās skropstas, tādēļ, uzkrāsojot tušu, tās mirdz visā to garumā

Ļoti patīk birstītes forma - galā tā ir šaurāka kā sākumā, tādēļ perfekti uzklājama iekšējos acs kaktiņos. Pašai arī patīk rotējošais efekts, tušas uzklāšanu padara interesantu un par ko savādāku ikdienā! Tās nosaukums Miss Manga, manuprāt, lieliski attaisno savu nosaukumu darbībā, jo skropstas padara dramatiskas, gluži kā japāņu anime un manga tēliem!

Manas skropstas nav atlocītas, dabiski tās ir taisnas - tas arī redzams attēlos. 

Ne visai patīk tušas aromāts. Tas nav ass vai uzkrītošs, tieši pretēji neitrāls, taču, pasmaržojot birstīti, ir ļoti īpatnēja smarža, kura man nepatīk! 

Par cenu, veikaliem un datumiem nevarēšu šoreiz neko teikt! Kopā dodu 9/10

Kā Jums šī tuša?



2 comments

Zanda said...

Esmu skatījusies kā ar šādu uzklāšanas principu darbojas Bourjois tuša. Neteikšu, ka man tas baigi ietu pie sirds, ka viens moments un visas acis melnas :D
Tā jau ideja interesanta un iepakojums pavisam netipisks priekš L`oreal, tikai tā pati forma ir palikusi kas visām.

Bubio said...

Birstīte izskatās interesanta, bet laikam ne man, pārāk mitra tā tuša izskatās, man patīk nedaudz dabīgākas skropstiņas.

P.S. Dikti smuka acu krāsa. :)