Brīvdienu projekts.. PABEIGTS?!


Mans brīvdienu projekts baigi iekavējās.. Vairs to nav īsti pareizi saukt par brīvdienu projektu, jo pabeigts tas tika trešdienā un līdz tam laikam man gan internets nebija, gan ģeniālā atklāsme pie kuras nonācu vietējā veikaliņā. 


Ja kāda vēl vēlas to pašu izdarīt, tad lūk viss nepieciešamais

  • Karstā līme (iemesls kādēļ projekts pusceļā apstājās. Bet tad, nedēļu vēlāk, sapratu, ka pastāv arī tāda lieta kā superlīme!)
  • Parastais līmes zīmulītis
  • Šķēres
  • Kartona gabali*
  • Tukšas kartona kastītes (zāļu, tamponu, salvetīšu, nu, jebkā)
  • Kurpju kastes vāks vai lielāks pamats
  • Žurnāli, vecas avīzes, grāmatas vai citas aplikācijas
  • Škočš [vārds ir speciāli rakstīts nepareizi]
Attēlā man tur arī lineāls un marķieris, papīra nazis, bet to visu nevajag, nesarežģīju sev dzīvi.

Ko darīt (bez bildēm):

  1. Visām mazajām kastītēm nogriezt augšiņas. Jāvadās pēc tā, ko, cik daudz un kur gribas likt, piemēram, viena kastīte ēnām, viena lūpu krāsām, cita pūderiem utt..
  2. Ja kaut kas nāk vaļā, elementāri ar skoču salīmējam kopā.
  3. Aplīmējam mazās kastītes ar žurnāliem vai citām aplikācijām. Man gāja tik vienkārši - izplēsu skaistu modes lapu, aplocīju apkārt kastītei, apzieķēju ar līmi un pabeigts. Netaisīju no kastītēm mākslas darbus, iesaku arī Jums uz to neiespringt, jo tāpat gala rezultātā viss ir aizpildīts.
  4. Pamatā, ja vēlamies, varam arī ielīmēt ko skaistu. :) 
  5. (Man sanāca aplīmēt 2 kastītes, jo pārējais izvietojās pats par sevi uz mazā pamata). Kad kastīte aplīmēta, jāizmēģina tās novietojums uz pamata; ķeram savu karsto pistoli vai superlīmi un pamatā uzliekam 5 punktiņus - vislabāk stūrīšos un vienu vidū. 
  6. Saliekam pārējās kastītes un pielīmējam.
  7. Vualā, darbs gatavs. 
  8. *Cilvēkiem, kuri vēlas sarežģīt sev dzīvi un darbus (tādiem kā es) un tiem, kuriem nav tik daudz kastīšu, kā gribētos, ņemam talkā kartona gabalus. Tos es vācu jau gadu, vairs kartona iepakojumus ārā nemetu, jo tie noder visādu kartiņu veidošanai un kam tik vēl nē. Nomēram, cik garu un platu to kartonu vajag, lai izveidotu kādu nodalījumu, nogriežam.
  9. Apzieķējam ar līmi, ietinam aplikācijā.
  10. Apgriežam lieko. 
  11. Tagad uzmanīgi ar līmi noklājam vienu mazo, šauro, šauro maliņu.
  12. Spiežam klāt pie pamata un ceram, ka nekas nenolūzīs. Mans ieteikums ir ietīt to kartonu aplikācijā tā, lai pielīmēta tiktu tā puse, kur aplikācija iet apkārt un saskaras ar pamatu. 
  13. Izveidojam tik atdalījumus, cik gribās. 
  14. Darbs gatavs. 

Rezultātā man ir 2 kastītes, 4 kartona gabali atdalījumiem. Priekšpusē brīva vieta kociņiem un vatei (tie nav pielīmēti, jo regulāri tiek ņemti ikdienā līdzi). 

Bonuss: 

Šādam pamatam var pievienot arī vietu otiņām. Mans otu trauciņš ir no papīra kafijas krūzītes, kurai apakšā izdurts caurums, iegriezti trīsstūrīši aplī. Apakša ir aizlīmēta ar aplikāciju, jo materiāls ar superlīmi neturējās pie pamata. Oriģināli vajadzētu pietikt ar krūzītes plastmasa vāciņu, kuru arī var viegli pielīmēt ar superlīmi. 


Secinājumi ir tādi, ka, pat ja man nav gatavs materiāls koferim, man vajadzētu šādu organizētāju divreiz lielāku! :) 


Beigās tāpat visam nepietika vietas! 

Ja nepieciešamas bildes pamācībai, sakiet komentāros! Veidošu vēl vienu šādu organizatoru, tikai dziļāku, varu arī uztaisīt ar visām bildēm. Cerēju, ka iztikšu bez superlīmes pirkstiem, bet viens tomēr cieta. 

Atsauksmes? :)






6 comments

Arta said...

super projektiņš - vari arī ar bildēm, domāju, ka būut interesanti :)
es arī svētdien veicu kosmētikas kārtošanu, jo tā mētājās pa visiem stūriem un tā kā man nav kaut kāda īpaša konstrukcija, kur turēt kosmētiku, ir tikai plaukts, tad visas acu ēnas saliku tādos kā lunchboxos, lūpu lietas arī kastītēs kā tu utt. :) Secināju, ka acu ēnu man ir vairāk nekā viens cilvēks mūžā garumā spēj izlietot, parējais gan saprāta robežās :D

Lapsa said...

To Arta,
haha, man visvairāk pagaidām ir lūpu krāsas. :D Kuras es praktiski ikdienā nelietoju. Cik labi tomēr, ka daudzas ēnas ir vienā paletē - vietas ietaupījums. Es jau metu acis uz kādu koferi, tikai nezinu, kur lai par saprātīgu cenu to nopērk.

Zanda said...

Man tāpat kā Artai ir ļoti daudz acu ēnas, lai arī liekas, ka man tās vajadzēja jau būt visiem izdalītas. bet nekā!
Savu kosmētiku glabāju divās vietās - uz skapja virsmas, kas sanāk ir vistuvāk spogulim. Un tur stāv ļoti daudzas lietas, bet lielākoties tās kuras es ikdienā lietoju.
Otra vieta ir melna kaste ar vāku, ko pirku JYSK veikalā. Tur līdzīgā metodē kā tev saliku visas lietas, kuras lietoju tikai periodiski un, protams, acu ēnas. ;)

Kādreiz gan jau blogā atrādīšu! ;)

Lapsa said...

To Zanda,
man arī vajag riktīgu kasti, bet izskatītos ļoti masīvi priekš vietas, kur šo visu turu.

Sabīne said...

Man arī ļoti patīk taisīt visādus organizētājus- pašlaik tapis ir skropstu tušām, laineriem, ēnām utt. un lūpu krāsām. Galvenais, ka viss ir smuki un pārskatāmi salikts, kā arī var vairāk salikt:)

Lapsa said...

To Sabīne,
tieši tā! Es jau lēnām sāku plānot, ko mainīt, kā uzlabot, ko citā darīt savādāk..