DIVA Big Hot Wand review + pirms es aizbraucu...


Oī! Es rīt dodos agri, agri no rīta prom, tādēļ laicīgi norakstu arī svētdienu, līdz ar to šajā nedēļas nogalē no manis varētu nebūt raksti, bet do not fear
Šodien vēlējos atrādīt savu instagramoto jauno hot tool, maniem iespaidiem un lokošanas veidiem kā tādiem. 

DIVA Big Hot Wand


Šāds izskatās mans jaunais instruments. Firmas DIVA, iepakojums bija fantastisks, aptuveni tāds, kādos bija iepakotas bērnības bārbijas un tā vien mirdzēja acis to iegūt savā īpašumā! 
Nedalīšu īsti plusos un mīnusos, bet pastāstīšu:

  • Lokotāja vads ir kopā ar pārveidotāju priekš ārzemju rozetēm; atskrūvējot to vaļā, pieejams mūsu rozetēm piemērotais vada gals.
  • Titāna plātnes
  • Tam ir atbilstošs svars, lai ar to varētu ērti darboties un nenogurtu rokas
  • Cena, kādā iegādājos bija 25ls
  • Diametri no 19-32 mm

  • Grādi regulējas no 140* - 200* 
  • Komplektā ir cimdiņš pret karstumu... kurš īsti nesargā...
Vai pirkums apmierina? Jā. Vai esmu lielā starā par to? Nē. 

Katram individuāli, protams. Man personīgi loku veidošana ar šo instrumentu sagādā vairāk galvassāpes kā atvieglojumu un prieku. Neapšaubāmi rezultāts ar šo būs unikāls un to ne ar ko nevar aizstāt, taču es priekšroku dodu lokām, kuras veidotas ar taisnotāju vai lokšķērēm. 
Ir pamatīgi jāietrennējas, lai panāktu tiešām skaistu rezultātu, jo mata šķipsna ap konusu ir jāaptin tā, lai tā nesarullētos aptīšanas laikā. Ja šķipsna ierullējas pati, tad rezultātā lokas izskatās ļoti stīvas kā pārpūstas ar laku un cietas. 
Ļoti arī nepatīk tas, kā ir jātur šis instruments. Ja lokas tin vertikālu uz leju, sanāk labi. Ja lokotāju tur horizontāli, pie saknes izveidojas jocīgs pacēlums. Panākt ar šo noteikti var daudz dažādu rezultātu, bet.. uh.. Uz sevis neesmu vēl mēģinājusi, man jau savu matu taisnošana sagādā grūtības, kur nu vēl šāda lokošana.
Pašus matu galus arī ir jāpiepūlas ielokot. Komplektā pieejamais cimdiņš dedzina pirkstu galus bez žēlastības neatkarīgi no tā, cik grādos uzsilis titāna konuss, kā arī mati tīšanas laikā mēdz noslīdēt lejup. 

Ikdienā es baidos arī no karstām pannām un katliem, tādēļ šis process man acīmredzami sagādā problēmas. :D

Tādēļ, kad izvēle krīt starp konusa lokotāju un taisnotāju, mana priekšroka vienmēr būs taisnotājam. Rezultāts mani vienmēr ir apmierinājis un visiem paticis!

----

Tātad, es rīt 6:45 dodos ekskursijā uz tālo Lietuvu! Atgriežos vēlu vakarā un tādēļ svētdien centīšos atgūt iztrūkstošo miega devu. Neapšaubāmi līdzi būs fotoaparāts, tādēļ sekos arī fotoraksts par apskatīto. :) 


2 comments

Zanda said...

Ikdienas lokām var tādu izmantot, bet tādām ballēm lokas būs pa pliekanu un ātri izjuks. Man arī labāk patīk lokas ar lokšķērēm, taisnotāju vai ruļļiem. ;)

Atpūties kārtīgi!

Lapsa said...

To Zanda,
heh, paldies.. Es jau baidos pat iet gulēt šonakt, tādēļ šaubos, ka īsti dabūšu atpūsties!