Baltic Beauty 2013

Labdien, dāmas! Kā jau daudzas, es arī devos uz izstādi, vairāk pienākuma vadīta, jo bija obligāti jāiegādājas 2 lietas, ko arī veiksmīgi izdarīju. Ļoti patika matu halle, tur tiešām bija ko apskatīt, redzēt, iegādāties, testēt un ieraudzīt. Savukārt otra halle - šķita, ka sievietes tur tīši uzvedās kā aptrakušas gazeles, kurām kaut ko rauj no rokām laukā! Kopumā biju vīlusies šajā pusē, jo profesionālajai kosmētikai atlaides dižās nebija, kosmētiku stendi pārsvarā sastāvēja no spīdumiem, ēnām, pūderiem, lūpu krāsām... Bet mana vaina bija tāda, ka izvēlējos doties otrajā, nevis pirmajā izstādes dienā turp! Visus labumus izķēra pirmajā dienā, kā paziņoja mana kolēģe, tādēļ grūti pat iedomāties, kas vēl atlika šodien. Te nu būs mani pirkumi:


Fēns: 22ls
Taisnotājs: 15ls
Bāze: 9ls
Paraudziņi bezmaksas

Lai gan pāris līdzekļi Salon Line tāpat man ir izdevīgāki kā izstādes piedāvājumā, tehniku gan ir vērts tur apskatīt. Nākamgad labāk piedalīšos kā konkursante, ne parastais apmeklētājs!


6 comments

Troya said...

forši pirkumiņi. Žēl es matu fēnu sev nenopirku.. Būs jāgaida līdz nākamajām gadam!

Signe said...

Piekrītu, man arī brīžiem bija sajūta, ka dalībnieki īsti nebija sagatavojušies tik lielam cilvēku pieplūdumam, vairāk tieši piedāvājuma ziņā gaidīju tieši no kosmētikas zāles.

Gribētu atsauksmi par taisnotāju un fēnu. :)

Zanda said...

Tiešām bija sajūta, ka matu hallē bija tiešam daudz kas atvēlēts profesionāļiem, bet otrā nu tā ne sevišķi. ;)

Lapsa said...

To Troya,
ja vajadzības spiež, var jau arī pameklēt cenuklubā! Taisnotāji tur it kā esot labi, domāju, ka fēnu ar var atrast!

Lapsa said...

To Signe,
būs! :) Gaidi uz mēneša vidus daļu, kad būs kārtīgi izmēģināti.

Lapsa said...

To Zanda,
haha, izstāde varēja arī beigties vien ar matu halli. :D