Some pictures, some christmas stuff, some me?

picture
Oī! :) 
Tūlīt, tūlīt decembris klāt! TŪLĪT! Es esmu tik excited!!! Šodien jau redzēju pirmās mazās, mazās sniega pārsliņas, milimetru platumos, bet tāds prieks uzreiz. Kartiņas jau sapirktas, iedvesma adventes vainagam arī jau sagatavota, īpaši arī istabas rotāšanai.. Fantastisks laiks, vai ne tā? :) 

Es vēlējos atskaitīties, jo nedēļas nogale nebija jauka, savukārt pirms tam kārtīgi izstaigāju centru, sava eksāmena darba detaļu meklējumos (īpaši jau kurpju!), riktīgi noslimoju un atpūtos gultiņā. Bet tagad.. tagad sākas ziemassvētku noskaņa un gatavošanās tiem. Viens jautājums - kur esat manījušas lētas lampiņu virtenes? Šogad pat dzīvesvietu gribas izpušķot laicīgi... 

Uh, es.. ES! Cenšos krietni saņemties tam gaišajam, gaišajam rezultātam, nākamajā ceturtdienā beidzot došos to izdarīt. Esmu nobijusies, aizrāvusies ar to, ļoti interesē, kāds būs rezultāts un kā izskatīšos. Bet līdz tam varu ar smaidu sejā teikt, ka esmu metusi visus savus aizspriedumus un mākslīgo uzvedību pie malas, beidzot dodos ceļā uz patieso sevi, tas ļoti iepriecina. 

Un par maniem pēdējā laika skricelējumiem un skolas darbiem:




Pie manis vēl aizvien iespējams pieteikties katru ceturtdienu un piektdienu uz matu veidošanu, frizēšanu, pīšanu vai meikapu! :) 

Bet tagad dodos turpināt ierakties ziemassvētku pinterest izlasēs un post savu mājvietu. Jauku vakaru, dāmas. 



3 comments

Makeup Hair and Shoes ♡ said...

Pērn labas un ļoti lētas lampiņas iegādājos Maximā. Maksāja nieka 1,49 Ls. :)

Makeup Hair and Shoes ♡ said...

Starp citu, ļoti glītas frizūras!

Lapsa said...

To Makeup Hair and Shoes,
liels paldies! :) Varēšu arī doties lampiņu medībās, savā mapē ielikšu arī maximas apmeklējumu.