Because you can never know how a person actually feels...

Sveikas, daiļavas! Ir otrā nedēļa kopš es nejūtos fantastiski un, lai gan šķita, ka esmu sveikā tikusi tam cauri, izrādās, ka tā nebūt nav. Bet, atliekot emocionālās detaļas malā, lūk ieskats uz to, kādēļ es nespēju noturēties pie sava grafika: mans 5 vai 6 gadus senais dators, kuram nomainītas pāris detaļas gadu laikā,elpo savas pēdējās opīša skābekļa devas tik smagi, ka nerāda pat vairs podziņas blogger mājaslapā. Atvērt youtubi ir palicis praktiski neiespējami, kur nu vēl apstrādāt bildes un tās augšupielādēt. Kamēr ikdienā izlīdzos ar planšeti, mans usb adapteris vēl tikai ceļo šurp un to ir paredzēts saņemt ap marta beigām. Video veidošanu arī esmu uzlikusi uz pauzes, jo man nav pastāvīgi pieejams dators,pie kura apgūt video editēšanas programmatūru un aktīvi to izmantot, manu xp vispār ļoti daudz kas vairs neatbalsta... Pašai rokas par īsām, idejas pārāk lielas.. Un visvairāk biedē tas, ka vienu mīļu dienu nespēšu pat atvērt blogger, jo google izdomās ko nomainīt vai atslēgsies vēl pirms aprīļa xp lietotājiem. Un turpinot uz tās pašas nots - es ļoti nopietni apsveru domu pārvākties uz citu blogu hostēšanas vietni, jo pat mobilā aplikācija priekš blogger ir aprobežota ar ļoti minimālām pogām un variēšanas iespējām, kā arī postu rakstīšana caur mājaslapu un mozillu uz planšetas ir visai riskanta flash un pārējo figņu dēļ. Blogs ir vienīgā vieta, kur varu pagaidām paglābties no ikdienas, taču man nav reālu pastāvīgu iespēju to īstenot. Es nekur nezūdu, kā man ir iespēja, es rakstu, taču saražot 7 rakstus uz priekšu arī neesmu spējīga :D Domāju un domāju, kas būtu veiksmīga alternatīva rakstīšanai un palikšanai kontaktā ar Jums visām, taču vēl neesmu pie tādas nonākusi, kas pilnībā apmierinātu un piedāvātu visas vajadzīgās funkcijas! Būšu ļoti pateicīga par ieteikumiem komentāros! Wordpress ir variants, mājaslapa ir variants, kura virzienā vairāk gribētu doties, bet neviena vietne pagaidām nedod elemtāras iespējas izpausties. Nu, tāds man šis garais memuārs....

No comments