STENDERS in-depth review 3D hair care line



Heyhellohi! Pagājis teju mēnesis (vairāk nekā sākotnēji solīts), taču beidzot par Stenders 3D matu produktiem padziļinātā atsauksmē. Par pirmajiem iespaidiem var lasīt šeit, kur ir arī apraksts par to, ko katrs no šiem produktiem dara. Šajā trešdienā rakstu tikai savas domas un atsauksmes par to, vai katrs produkts pildīja savus pienākumus.

Es nebiju vienīgā, kura izmēģināja šos produktus mēneša garumā, procesā piedalījās arī mana ģimene! 


Šampūns: kopumā varu teikt tikai to labāko. Kamēr paralēli šīs matu sērijas izmēģināšanai bojāju arī savu galvas rotu ar balināšanu un krāsošanu, ļoti, ļoti patika tas, ka šampūns ir bezkrāsains. Savā vannas malas piedāvājumā šis ir vienīgais šampūns bez krāsas, ko mati varētu uzsūkt sevī, tādēļ tas noteikti bija cieņā.


Šampūns iespējams ir šķidrāks par citu firmu piedāvātajiem, tādēļ man matos tas pazūd ļoti ātri, jo man tie ir salīdzinoši gari. Lai iegūtu vēlamo rezultātu, produkts noteikti ir jālieto kā norādīts aprakstā - mati ir jāmazgā divas reizes kā pienākas! Mazgājot matus tikai vienu reizi, man radās sajūta, ka darbojos ar sausiem matiem, domāju, ka tas ir šampūna konsistences dēļ. Kad ir izmazgāta galva, var ķerties pie otrreizējas mazgāšanas - pašiem matiem.


Kondicionieris: iedarbība ir lieliska. Tikai pēc 3 minūtēm sajūta matos ir tāda, it kā būtu lietota barojoša matu maska 20 minūšu garumā. Mati turpat dušā paliek fantastiski mīksti un patīkami. No šīs matu kopšanas kolekcijas šis noteikti ir mans favorīta produkts. Mati pēcāk ir elementāri izķemmējami un mīksti. 


Pēc konsistences šis produkts ir netālu no krēmveida, salīdzinot ar matu krēmu, tas tomēr ir nedaudz saturētāks. Priekš sava matu garuma izmantoju plaukstas bedrītes daudzumu, jo smērēju matu garumā un galos, neaizskarot matu saknes un galvas daļu. 


Matu krēms: ar šo produktu bija dalītas jūtas. Sausos matos efektu neatradu, bet mitros matos tas savu pienākumu pildīja lieliski. Savam matu garumam izmantoju vienu spiediena daudzumu, vairākumu iesmērēju matu galos un to garumā, pārpalikušo uz plaukstām maigi pārklāju pāri galvas virspusei. Taukainības no šī produkta absolūti nekādas - gan tad, ja tiek iesmērēts sausos, gan mitros matos. Matu krēms pilnībā izžūst un neatstāj aiz sevis pēdas. 


Kā jau minēju iepriekš, šis ir nedaudz šķidrākas konsistences kā kondicionieris, tādēļ pilnībā pietiek ar vienu iepakojuma spiedienu. 


Kopumā: šampūnu testēju gan mazgājot tikai vienu reizi, gan nākamajās reizēs divas reizes. Kondicionieri pamīšus lietoju ar matu masku, ar šo arī pamatoju savu iespaidu par to, ka 3 minūšu iedarbība ir aizstājama ar 20 minūšu matu masku. Matu krēms tika testēts gan sausos, gan slapjos matos. 

Gan šampūnam, gan kondicionierim ir iespiežams uz iekšu korķītis: 




Neliela daļa produkta paliek korķītī, taču tā nav liela bēda. Galvenais ir korķīti pēc lietošana aizvērt, lai produkts nesabojātos vai nesakalstu. 

Matu krēma iepakojums ir atšķirīgs:


Arī šeit kāda neliela daļa produkta paliek korķīša caurulītē ārpusē. Nav iespējams izvairīties no produkta sakalšanas korķīša iekšpusē vai sabojāšanās, tādēļ, pirms atkārtotas lietošanas, iesaku izspiest lieko un tikai tad lietot. Lai izvairītos no netīšas produkta izspiešanas, pats korķītis bīdās pa labi vai pa kreisi, respektīvi - uz vienu pusi tas ir aizvērts, uz otru atvērts. Uz visiem korķīšiem rakstīts, ko darīt: vai nu push, vai nu open.


Iepakojumu aizmugurēs iespējams atvērt uzlīmi un izlasīt par šo produktu ko vairāk. Ja kāds lieto šādu kombināciju pirmo reizi, nav iespējams apmaldīties vai neuzzināt, kā kuru produktu pareizi izmantot. 

Pēc uzlīmes atvēršanas augšējais stūrītis nesaglabā īsti savu formu un paliek atlipis vaļā, taču tas ir niecīgs sīkums, jo ikdienā noteikti netraucē. 


Katra produkta apraksts iekšpusē:




Vislabākie rezultāti bija redzami pēc matu žāvēšanas. Tie bija perfekti gludi, viegli ķemmējami, caur roku pirkstiem ātri vien izslīdēja cauri. Atšķirība starp žāvētiem matiem bez matu krēma un ar arī bija jūtama. Izmantojot matu krēmu mitros matos, tas tiešām pasargāja no pārlieku lielas pūkainības un tos nogludināja. 

Ļaujot matiem dabīgi izžūt, tie saglabā savu mīkstumu, un pūkainība ir samazinātāka, taču tie nav tik viegli izķemmējami kā pēc žāvēšanas. 

Kas attiecas uz produktu smaržu - visiem trīs produktiem ir ļoti līdzīgs aromāts. Man tas atgādina salonos sastopamo produktu smaržu, manam draugam tas atgādināja vīriešu matu kopšanas produktu smaržu, taču atraut degunu no matu aromāta viņam bija ļoti apgrūtinoši. Aromāts matos saglabājas līdz pat 4 dienām! 2 dienas smarža saglabājas perfekti, ar katru nākamo tā paliek mazāka neatkarīgi no tā, kā mati izžāvēti. 

Uz saviem matiem man kopskatu redzēt ir nedaudz sarežģītāk, jo, kā jau piebildu iepriekš, paralēli mati tika balināti un krāsoti, taču produktus aktīvi lietoja arī mana mamma, kurai es ikdienā veidoju frizūras un darbojos ar viņas matiem. Vai es manīju atšķirību? Jā! Pēc pirmās reizes mati vairs nebija tik sausi kā sākumā, ko redzēju arī uz sevis, un šis pierāda to, ka mati patiešām tiek pabaroti

Pēc mēneša, mazgājot matus divas reizes un reizi vai divas nedēļā, ir izlietotas apmēram 2/3 šampūna. Man mati ir nedaudz pāri lāpstiņām, mammas mati ir līdz pleciem un īsāki. Viņa izmantoja 2x mazāku daudzumu šampūna kā es. Kondicionierim ir izlietota aptuveni puse, matu krēms gan saglabājies pietiekami daudz, lai tuvākajā laikā nebūtu jāiegādājas atkārtoti. 

Man šķiet, ka esmu izstāstījusi visu, kas man sakāms! Esmu ļoti apmierināta ar rezultātu, varu garantēt, ka produkti neietekmē krāsotus matus, tie tiek arī nedaudz pabaroti, pasargāti no pūkošanās. 

Šampūna cena: 9,11 eiro / Kondiconieris: 9,82 eiro / Matu krēms: 11,95 eiro
Pieejami arī sausu un bojātu matu produkti un produkti krāsotiem matiem! Man ir bojāti un sausi mati, kas ir ceļā uz atlabšanu un sērija normāliem matiem. Kā redzat, uzlabojumus es redzēju tāpat, tādēļ iesaku izmēģināt atbilstošos produktus Jūsu matiem. 

Vai es uzskatu, ka ir vērts iegādāties šos produktus? Jā. Kopā tie darbojas lieliski, grūti spriest par katra produkta iedarbību ar citiem, taču pat pēc kondicioniera pamīšas lietošanas un matu krēma neizmantošanas, viss tik un tā radīja atšķirību matos. Vislabākos rezultātus, ko sola ražotāji, noteikti ir iespējams iegūt tikai lietojot visus kolekcijā norādītos produktus, jo tie ir veidoti ar tieši tādu mērķi - lai tiktu izmantoti kopā. Ja būtu jāizvēlas viens produkts no šiem visiem, noteikti iesaku kondicionieri bez liekas apdomāšanās. Varbūt man nav paveicies ar iepriekšējiem, taču šis mani pārsteidza. 

Ceru, ka Jums patika šī padziļinātā atsauksme! :) 


2 comments

Sabīne said...

Nu tiešām padziļināta un kārtīga atsauksme, pilnīgi ZPD!:D

man pie pirkuma iedeva x2 paraudziņus šampūnam un kondicionierim, drīz mēģināšu:)

Lapsa said...

To Sabīne,
līdz ZPD vēl gabaliņš, šis tas trūkst :D
Domāju, ka Tev arī patiks! Atraksti pēcāk, ko domāji. :)