Outfit of the Valentine's Day




One shoes, 3 outfits! Although I do not celebrate valentines day, here's my take on how I would probably dress. From hot weather to cold, keeping it really simple. Today, no matter if you are single or not, is the day when you can eat chocolate as much as possible not thinking about the consequences, haha!

Vienas kurpes, 3 outfiti. Lai gan es nesvinu valentīndienu, domāju, ka šādi ģērbtos, ja kaut kur dotos, saglabājot vienkāršību. Šodien, neatkarīgi no tā, vai esi attiecībās, ir īstā diena, kad var ēst šokolādi, cik iespējams, un nedomāt par sekām! :D








Nothing much to comment, really. When it comes to accessories, I sometimes go nuts with my earrings, keeping everything else in the closet. In the last outfit I used oldish basic top with rusted buttons, which I really love. :) 

Komentēt daudz ko man nav, kas attiecas uz aksesuāriem - es izvēlos izpausties ar auskariem, pārējo atstājot turpat skapī. Pēdējā outfitā izmantoju džemperīti, kas manā īpašumā ir jau vairākus gadus, bet nespēju no tā šķirties, jo sarūsējušās pogas man tik ļoti, ļoti patīk! 

No comments