9.02.2014.




Jau kopš vidusskolas pabeigšanas manā dzīvē pietiekami daudzas reizes ir pierādījies tas, ka, ja tu pats iekšēji nejūties labi, tad nekas nebūs labi. Tā, nu, esmu nonākusi pie atskaites punkta, ka atkal jāpadara kas tāds, kas manu garīgo pasauli un morālo izjūtu līmeni saved harmonijā un mierā. Esmu.. apslimusi, ja tā varētu teikt. Kamēr pāris dienas dzīvošos tikai uz putriņām un bezgaršīgām vistas zupām, es atļaušos paņemt nelielu atpūtas mirklīti priekš sevis. Tiklīdz es atkal jutīšos labi un atbilstoši funkcionēšu, būšu atpakaļ ierindā. Skumji jau tā teikt, taču atkal stress un pārdzīvojums ir ņēmis virsroku. Mans ieteikums Jums, skaistās dāmas - ja Jūs jūtat, ka kaut kas nav labi, apstājaties, ieslēdziet pauzi dzīvei un atļaujiet sev atvilkt elpu. Nekas nav svarīgāks par Jūsu pašu veselību un labsajūtu. :) Tādēļ, jauku svētdienu Jums visiem vēlot, eju dzert tējas un iepauzēt. <3

Since I finished high school, there have been enough times in my life already when it has been proven to me, that, if you do not feel well and fine on the inside, nothing will be fine. So, here I am once again, feeling not ok on the inside and wishing to get myself back to harmony. I am.. kind of sick, if it can be named that way. Whilst I will be living a few days or porridges and tasteless chicken soups, I will allow myself to take a little break for myself. As soon as I feel better and can function normally, I will be back! It is a little sad to say that, but the stress and sad feelings have overtaken me once again and it's time to slow down. What I suggest you all, even if you do not believe it really, if you ever feel like something is not right, stop for a moment, pause life and let yourself breathe a little. There is nothing worth more than your health and feeling wonderful. Wishing you all a nice Sunday, I am off to drink lots of teas and putting everything on a pause for now. 



3 comments

Troya said...

Veselojies!
Man gan vistu zupinas garso!

Lapsa said...

To Troya, paldies :) Nav jau tā, ka man negaršo, bet, kad neko citu īsti ēst nevar, tad viss šķiet tik garšīgs, izņemot to, ko ēd. :D

Zanda said...

Noteikti veseļojies! :*
Es pati pagājušā gada beigās biju tā iedzītā stresa stūri, ka tagad, kad tas viss iznāca laukā, es pilnīgi "sabruku". Iesaku noteikti atpūsties, jo nekas šajā gadījumā nemaz nevar palīdzēt. :)