Šodienas pirkumi






Oī! Šodien paviesojos drogās, Bella veikalā, Mildas tirdziņa un vietējā pilsētas veikalā! Vēlējos padalīties ar šodienas pirkumiem. Esmu vairāk kā priecīga šodien, tādēļ gribu ar savu prieku padalīties, lai paliek vieglāk un mierīgāk. Un tiku šodien arī pie kofera. :)

Ko es nopirku un kur - 

Drogas: catrice concealer palete, skropstu atliecējs, 3 gliteri.
Bella: 2 zīmuļi, 2 tonālie, otiņa, 2 pūderi, modelētājs, acu bāze, dāvanā mirdzošas ēnas.
Mildas tirdziņš: mitrās salvetes kosmētikas noņemšanai.
Piemājas veikals: 3 zīmuļi, sejas krēms naktij, sejas skrubis (kurš, starp citu, smaržo apburoši), ziepju trauciņš (vates diskiem).

Vairākums tika iegādāts tīri eksperimentēšanai un izklaidei, jo apmierināja pigmentācija un vienkārši bija liela nepieciešamība ātri tikt pie dažiem no šiem produktiem, kas, par brīnumu, manā personīgajā kosmētikas un skaistumkopšanas klāstā vienkārši līdz šim nepastāvēja! 

Un mans favorīt-pirkums šodien:


Mans skaistais koferis! Būvniecības veikalu apmeklēšanu atlieku uz vēlāku laiku, jo šobrīd nav vajadzības iegādāties lielu koferi. Šis brīnums izmaksāja 24,50ls stacijas tunelī, veikaliņā Beauty Look. Koferis ir ļoti, ļoti viegls pat tad, kad tajā ielikta visa kosmētika un vēl šis tas! Iekšpuse ir ļoti dziļa un ietilpīga, taču atvērumi ir zemi. Pieejama arī atslēdziņa.

Tēriņi šodienai bija pietiekami lieli, uzlieku sev aizliegumu iegādāties ko jaunu līdz decembra vidum... Un es, protams, iegāju arī ebay un knapi no tā izgāju.


5 comments

Zanda said...

ooo, beidzot atradi to neganto koferi!! Daudz gan labumi šodien nopirkti! ;)

Camille Sugar said...

daudz gan tev labumiņi! :)

Anonymous said...

Tā ir Catrice,nevis essence konsīleru palete.

Lapsa said...

To Anonymous,
vaij, paldies. šodien tik ilgi tur stāvēju un skatījos visu, ka beigās viss vienā putrā! :D tiks labots.

Troya said...

cik daudz labumu! interesants koferītis! es gan savu nevaru pacelt, kad tas ir piebāzts ar kosmētiku :)