My daily makeup





Hello, kitties! 
Tā pavisam atklāti runājot, es neesmu rīta cilvēks. Tagad, kad ziema praktiski ir atnākusi, rīti man ir vēl grūtāki, apgaismojums vēl sliktāks un miegs vēl spēcīgāks. Ja man palaimējas, tad mēdzu no rītiem uzzieķēt tušu un lūpu balzāmu, savest kārtībā uzacis, taču parasti esmu bez meikapa. Man ir nepieciešams normāls rīts laika posmā no 10-12, lai es spētu domāt un funkcionēt kā kārtīgam cilvēkam pieklājas, un šādos rītos ir īstais laiks darboties ar meikapu! Šodien (man jau gribas rakstīt šovakar, jo tā tumsa ārā...) atrādu savu ikdienas meikapu, kad ir kāds laimīgais rīts vai arī gribas turēt otu rokās. :) 





Viss fotogrāfēts ar zibspuldzi, sēžot pretī logam. Mans šķībais smaids ir šodienas zobārsta apmeklējuma rezultāts, atļauju Jums pasmieties. Mēģināju uz sevi jaunu tonālo un pūderi, gribas jau vainot zibspuldzi bilžu rezultātā. 



6 comments

Bubio said...

Tev ir ļoti skaista seja! :)

Unknown said...

Es arī neesmu rīta cilvēks :) :D
Un piekritu Signei :)

Zanda said...

mmm jā, es tagad arī iztieku ar pašu primāru. Tagad ir parādījušies riņķi zem acīm, tad lielāku uzmanību vēršu acīm un sejai, bet pārējais paliek kaut kur citā plānā. :D
Ja reāli septembrī es krāsoju ēnas un zīmuļu utt., tad tagad tikai tonālais, konsīleris, setting pūderis, uzacu tuša un skropstu tuša+ vazelīns lūpām. :(
Pilnīgi skumji paliek, ka gribas, ko vairāk, bet laiks spiež :D

Lapsa said...

To Signe un Dace Lee,
paldies! :) Man ļoti patiktu pa dienām gulēt un pa naktīm darboties!

To Zanda,
ja vien man tam visam pietiktu spēka no rītiem! Galvenais silti saģērbties, uzmaukt cepuri un marš uz skolu. :D

Anonymous said...

Skaisti :) Ļoti labi saskan uzacu krāsa ar matiem. Tas ir zīmulis?

Lapsa said...

To Scentivory,
paldies! Ja, tas ir zimulis, man personigi pat likas nedaudz par rizhu!