Jauns gads, jauns dizains... 2014 updates





Labdien, skaistules! 
Šokējoši? Pārsteidzoši? Man arī. 

Īsās runās neieslīgšu, sagatavojieties! :D

Jaunais dizains. Dažiem varētu nepatikt, beeet... es atgriežos pie vecajām, labajām vērtībām. Pie tā, kas mani reiz ļoti aizrāva un pie tā, kas mani pamudināja mācīties html. Lai izvairītos no dažiem jautājumiem - blogs ir konvertēts uz classic template. Nekādi jaunie, modernie kodi, nekādi widgeti un nekādi 2 klikšķi-gatavs varianti. Uzturēt šādu blogu var kādam būt ļoti sarežģīti, tādēļ es neiesaku citiem pārsisties atpakaļ uz sarežģīto. 

Augšpusē ir podziņas. THEFOX ir par mani, TOWL ir par blogu, LINKS ir sociālajiem saitiem, ♥♥♥ atvēlēts giveaway! Instagram feed noteikti jau pamanījāt. 

Komentāri tagad izlec jaunā logā! Ar tiešu atbildēšanu (reply) uz komentāriem man vienmēr ir bijušas problēmas, šajā ziņā nekas īsti jauns. Komentārus var pievienot uzklikšķinot uz  FOXES!

Kādēļ es pārgāju uz classic? Es esmu tik kaprīza, ka mani nespēja apmierināt pieejamie dizaini kā arī ar iebūvēto blogger designer es nespēj panākt to, ko vēlējos, jo tas vienkārši nebija iespējams. 

Lapaspusē parādās 2 ieraksti, visi decembra ieraksti ir pielāgoti jaunajam dizainam, pārējos atstāju pilnā garumā. Nomainīt lapaspuses ir iespējams apakšā ar Older post un Newer post.

Man šķiet, ka par dizainu tas arī viss. 

Blogošana. No 2014. gada raksti būs sastopami trešdienās, piektdienās vai sestdienās un svētdienās. 3 reizes nedēļā, taču skaits nav iekalts akmenī (kas nozīmē to, ka nebūs mazāk par 3 rakstiem). Raksti arī būs divās valodās - gan latviešu, gan angļu. Kamēr trešdienas, p/s būs klasiski saistītas ar skaistumkopšanu un ikdienu, tikmēr svētdienas tiks veltītas īpašai rakstu sērijai. Vēl neesmu izlēmusi vai tas būt tikai uz laiku vai ilgstoši, tādēļ to izlemšu pēc pirmajām atsauksmēm. 

Giveaway saglabāšu kā līdz šim - katras sezonas beigās! Piedalīties drīkstēs tikai tie, kuri seko šim blogam. 

Sociālie portāli. Ar nožēlu, taču man neizdevās savu facebook lapu aizpildīt tik braši kā tas notiek ar instagram un twitter profiliem. Un iemesls tam visam ir šāds - šādiem sociālajiem portāliem es pārsvarā izmantoju tikai telefonu vai planšeti un facebook nav vēl nācis klajā ar lielisku aplikāciju, kas paredzēta tikai lapām. Meklēju, mēģināju, bet neizdevās. Process, lai kaut ko ievietotu savā lapā bija pārāk apgrūtinošs un laikietilpīgs, lai ar to bieži nodarbotos. Tādēļ atgādinu, ka sekot man droši var @twfxx twitterī un @missfoxxer instagramā!

Aptuveni tāds izskatīsies mans 2014. gads blogošanā. 

Kas attiecas uz manu reālo dzīvi, īstu apņemšanos man nav un arī neuzskatu, ka jauns gads = jauna dzīve, viss vienkārši rit uz priekšu un jauna gada sākums var vienkārši būt lielisks atspēriens kam jaunam vai krasām izmaiņām! 

Vai Jums ir Jaunā gada apņemšanās? :) 




4 comments

Zanda said...

nja, no sakuma bija neko nevareju atrast, bet ja jau tiku lidz komentaru sadali tad nav slikti :D
Man personigi pasai neaudz trauce skats pa labi visu laiku, bet tas jau tikai tapec ka pierasts visu laiku uz centru skatities:)

Lapsa said...

To Zanda,
no kura pārlūka skaties? Man Operā viss ir praktiski centrā! Varbūt arī pierasts, ka iepriekšējā dizainā posti bija kreisajā malā, bet pierod ar laiku. :)

My beauty blog said...

Man no Mozilla arī viss pa malām un vidus tukšs=balts.
Nav īpaši ērti.
Domāju, ka domājusi tu biji ko citu, nevis to, ko redz no Mozilla.

Troya said...

komentārus bija grūti atrast!Bet nu atradu! :)
Laimīgu Jauno Gadu!