Flormar Pretty nail enamel review // P13 and P25




Turpinot vakardienas iesākto par Flormar nagu lakām, šodien atsauksme par tām! Testēju aptuveni divas nedēļas, lai tiešām pārliecinātos par rezultātu.

Cena abām nagu lakām ir nieka 69 santīmi, iegādājos piemājas veikaliņā ar domu, ka man tak nav zilas lakas! Un pēc pāris dienām man tak nav brūnas lakas! Nepārtraukti pie nagu laku stendiem aizmirstu par to, ka manā kolekcijā tiešām nav baltas lakas, bet ne par to tak šovakar...



Tātad, abas lakas ir 6ml tilpumā. Par šo smieklīgo cenu var šķist, ka kaķis maisā noteikti būs nejauks, taču izrādās, ka ir pretēji. Gan vakardienas bildēs, gan ikdienā pietiek ar vienu nagu lakas kārtu. Tās ir pigmentu bagātas un to noturība bez aplupšanas ir aptuveni 4 dienas. Neviena cita nagu laka man nav kalpojusi tik labi. Ar nelielu aplupšanu nagu galos abas lakas noturās uz maniem nagiem pat nedēļu, protams, izmantoju top coat un base, taču nešaubos par abu noturību arī bez pamata un virskārtas. 


Ar ko varētu nenoveikties un kas daudziem var nešķist pat 69 santīmu vērts, tās ir otiņas. Zilās nagu lakas otiņa man ir perfekti taisna, taču brūnā pagadījusies diagonāla ar pāris garākiem sariņiem. Pagaidām man tas nav sagādājis lielas problēmas veiksmīgi nolakot nagus, taču kādam noteikti nepatiks un padomās par šo. 

Atskaitot otiņas nebūšanas, laka ir lieliska priekš manām vēlmēm - matēta, ļoti pigmentēta, krāsa ir izteiksmīga un ilgi noturās uz nagiem. Ja būtu jāvērtē, dotu 4 no 5. 

Šīs nagu lakas ir no pretty kolekcijas, taču, pa cik flormar tiek uzskatīta par nekvalitatīvu kosmētiku (kas, starp citu, ir visai maldīgs uzskats), par kolekciju aktualitātēm neesmu nedz informētu, nedz zinu, vai ir iespējams par tām kaut kur uzzināt, izņemot viņu oficiālo mājaslapu. Ar šiem pirkumiem man pietika, lai es gribētu ielūkoties arī citos šīs kolekcijas produktos, piemēram, tušā, kura ik pa laikam pavīd man gar acīm! 

Runājot vēl par iepakojumu, tās ir maziņas stikla pudelītes kā redzams attēlos! Mugurpusē ir ļoti grūti atlīmējama "grāmatiņa", kuras iekšpusē smalkiem jo smalkiem burtiem ir sastāvs. 

Jauku vakaru, dāmas! :) 



No comments