Foxx, why don't you have any Christmas spirit? Photo gallery.




Wouv! Nedēļa? JAU? Āprāts. Ko lai saka, aiznākamnedēļ jau Ziemassvētki, mans lielais prieks ir izgaisis nu jau praktiski pavisam un pat blogā neesmu atstāstījusi kaut vienu Ziemassvētku rakstu. Kamēr man jāiet nokaunēties, tikmēr Jūs varat pavērot kā top mans lielais ieskaites darbs, apspriest manu jauno matu krāsu un vēl uzmest skatienu pāris citām bildēm. Ar koptēlu vēl nedalos, jo tas mani vairs neiepriecina, taču ekskluzīvās kurpes gan parādīšu. 










Šī nedēļa man ir reāli bijusi pārpildīta. Jaukos filmu vakarus aizņem karstās līmes smaka un klaviatūras tikšķēšana referātu tapšanas procesā, veselīgu pārtiku aizvieto ātra hesburger piegāde, sistēmā dzīvo kafija, tēja un konfektes, plauktos stāv vēl neaizpildītas apsveikumu kartiņas un tam visam pa vidu jāpaspēj sakrāsot to, uztaisīt šito, izpildīt to un apskatīt šito. Es gaidu ieskaites nolikšanas dienu, lai varu pilnvērtīgi atgriezties pie tā, ko mīlu darīt visvairāk - rakstīt blogu un dzīvot fantāzijas pasaulē. 
Ak, un piemirsu - esmu ceļā uz oficiāla etsy shop atvēršanu, jo mana pēdējā laika atkarība ir tamborēšana, kad man tiešām ir laiks ievilkt elpu


6 comments

Troya said...

kurpes, ak šis kurpes! man ļoti patīk, es sev arī labprāt gribētu!
Un matu krāsa tev ļoti piestāv ;)

Lapsa said...

To Troya,
hehe, uz pasūtījumu varu uzmeikot arī Tev tādas, tikai par to, vai varēs īsti paiet, krietni šaubos. :D
Un paldies. :) Pašai prieks par šo visu, taču nu jau sāk atkal atgriezties mana lielā vēlme tikt pie baltajiem.

My beauty blog said...

Matu krāsa man ļoti iepatikās!
Kad rādīsi tamborējumus? Man arī ļoti patīk tamborēt. :)

Lapsa said...

To My beauty blog,
Es cenšos satamborēt pēc iespējas vairāk un tad līdz ar veikala atvēršanos būs arī visu satamborējumu atrādīšana. Tās pārsvarā būs tamborētas bantītes, domāju, ka būs pieejami arī adītie kažociņi krūzēm!

Zanda said...

uj, nemaz neatpazinu ar gaišajiem matiem.. Domāju, kas tā par meiteni :D
bet ļoti smuki! :*

Lapsa said...

To Zanda,
hehe, uzreiz jau neviens nepamana! :D