Foxx bathed in eyeshadows. And made palettes. ...


Mans koferis sāka palikt nedaudz par smagu un visi individuālie iepakojumi aizņemt par daudz vietas. Tad nu es izdomāju, ka es to varu un es to izdarīšu - salikšu visu vienā paletītē. / My makeup case began to be a little too heavy and all the individual packages took up a little too much space. So I thought that I am ready for it and I can do it - make my own palettes. Quite the adventure.


Viss, kas man jāizņem no oriģinālajiem iepakojumiem. / Everything I have to depott.


Žurnāli dekorācijām. / Old pages for decorations.


Kaste kartona un pāris piederumi. / Box of carton and few tools.


Rezultāts. Es neveidoju paletes tādēļ, lai ar tām baigi lepotos un izvietotu izstādē. Es zinu, ka tās nav tās skaistākās un dekorāciju burbulīši ir labi redzami, bet mana vēlme piepildījās - koferī ir par trešdaļu vairāk vietas un tas vairs nav tik smags. / And here is the result. I did not make these palettes to show off, I know that they are not the best looking ones, but they serve the purpose - my makeup case if third of a place emptier and not so heavy anymore.



Piedzīvojums bija liels. rezultātā es neatgriezeniski sabojāju 3 ēnas, kuras tika izmestas turpat maisiņā. No strīpainās avon paletes bez problēmām izņēmu vienu krāsu, ceturtā palika, divas lidoja miskastē. Otru avon paleti nemaz neaiztiku! Šķēres ir salocītas, pirksti līmē, kartons sagraizīts. Bija jautri. Ak, paklājs tagad arī krāsains. :) / The adventure was fun. I damaged 3 eyeshadows completely and threw them out. Scissors are bent, fingers covered in glue, carton cut.. It was fun. Oh, and the carpet is now colored as well!




Nu, jā.. tāda laime spēle ar tiem individuālajiem iepakojumiem, bet vismaz bija ko padarīt! / It is a hit or miss with the original packages, but at least I had something interesting to do.



No comments