essence maximum length volume mascara




Good day, foxfurs! Pirms laiciņa rādīju savos pēdējos pirkumos šo tušu, un šodien atstāstu un atrādu efektu. 

A little while ago I showed this mascara in my latest purchases and today I am showing it off more closely. 


Pirku drogās par aptuveni 3 eiro ar kapeikām. Varbūt kļūdos, bet tuša bija lēta. :) 

Bought in drugstore for about 3 euros and I might be mistaken, but the mascara was cheap. 


Varbūt tikai man tā šķiet, bet... wow! Šim tušas zizlim ir ekstremāli gari sariņi! Savas acis sadurstu 2 reizes katrai acij pie katras reizes, kad lietoju šo tušu. :D Bet, neskatoties uz sariņu garumu, man patīk, ka skropstas tiek nokrāsotas tīri. Tās skaisti atdalās un nesalīp. Varbūt man prasītos nedaudz vairāk to sariņu, bet priekš cenas šī tuša ir ļoti laba. Dienas laikā pandas acis vēl nav izveidojušās, tušu ir viegli notīrīt un pat nākamajā rītā, pamostoties ar nenotīrītām acīm, acis nav tik melnas kā no citām tušām. 

Maybe it's just me, but.. wow! This mascara wand has extremely long bristles.  I poke my eyes at least twice on each eye every time I use this mascara. Putting aside the bristle length, I really like that the eyelashes stay divided and don't clump together. During the day there are no panda eyes and even after waking up with this mascara still on your eyes, it's not that messy as it is with other mascaras. 


Runājot par pašu pagarinošo efektu... meh, ne tik ļoti! Manas skropstas galos ir ļoti, ļoti gaišas. Manuprāt, to ļoti labi var redzēt uz apakšējām skropstām - vienkārši galiņi ir nokrāsoti melni! Par pašu efektu es īsti neņemos spriest, bet kopumā man patīk tušas formula un tās noturība. 

Speaking about the lengthening effect.. meh, not so much! My eyelashes are naturally very, very light in the ends and I think it can be very well seen on the bottom lashes. My length stays the same, so I wont be the one to judge if the mascara really does something, but other than that I really like the formula of mascara and how long it stays on. 

No comments