Beauty Expo 2014 review from an eyes of a working person




Hey there! Arī es pabiju Beauty Expo Skonto hallē un varu vienīgi teikt to, ka, ja man būtu jāmaksā, es noteikti uz šo pasākumu atkārtoti nedotos. Tik švaku izstādi es vēl ne reizi nebiju redzējusi un varu vien teikt to, ka tie, kuri uz šo netika, neko nav zaudējuši! Taču, ieteikums nākotnes izstādēm - ja Jums ir iespēja, apmeklējiet tās pirmajā dienā. Cilvēku pūlis nav tik milzīgs un, ja kārojas kādu meikapu, būs garantija, ka to arī saņemsiet un nenāksies stāvēt ļoti garā rindā. :)

Recently I visited a Beauty Expo in Latvia and I have to say that it was one of the worst expos I have ever attended and if I had to pay for it, I would not have gone to see it.


Pasākumu apmeklēju piektdien no 14 līdz 18 un strādāju pie SLA Paris kā vizāžists. Pateicoties tam, ka šī bija pirmā izstādes diena, izstaigāju cauri arī visām nojumītēm un jāsaka, ka šī gada piedāvājums bija ļoti, ļoti švaks. Bija pāris vietas, kuras laikam bija vērts redzēt un kaut ko iegādāties, taču pat cenu atšķirības nebija tik lielas, lai firmas veikala apmeklējuma vietā vajadzētu izvēlēties izstādi, turklāt nerunāsim par pāris nekaunīgām firmām, kuras savas cenas atļāvās uzskrūvēt, nevis piedāvāt savu produktu klāstu par draudzīgāku ciparu. 

Es rezultātā iegādājos 2 pārus skropstiņas, zobu pastu, par kuras eksistenci jau biju piemirsusi un skropstu līmi. Rezultātā biju paviesojusies pie NYX stenda, pie Bellas (kurai cena gan bija zemāka par veikalā atrodamajām un nemaz tik peļama kosmētika šeit nav!) un zobu pastas stenda. Lai nav mistērija - iegādājos Beverly Hills Formula, kura no drogas veikalu plauktiem vēl tālajos senajos gados izzuda (un cena tajā laikā bija 7ls par iepakojumu). Atrādīt bildēs man īsti nav ko, jo mans maisiņš bija vieglāks par tās dienas somu. 

Savām acīm izdevās arī apskatīt jaunās Nanshy otas, kuras atstāja jauku iespaidu, taču pēcāk, aprunājoties ar citiem meistariem un dzirdot klientu-lietotāju atsauksmes, mana noskatītā tonālā ota, lai gan darbojas labi, tomēr ātri apēd produktu un nekaunās vēl sarīties putekļus! Sigmas otas arī bija atrodamas izstādē, taču es laikam apmaldījos līdz tam.. :D

I attended this expo on last Friday from 14 to 18 and I worked under SLA Paris makeup company as makeup artist. Since it was the first day of the beauty expo, I had the luck of calmly walking through all the booths and see what is there for me to see. Some firms made their prices higher than they usually are, only few made it seem more friendly and in the result I would say that it was not the best offer. I bought 2 pairs of eyelashes, toothpaste (Beverly Hills Formula) and an eyelash glue. That kind of sums it all up. There was nothing much to do.



3 comments

Arta said...

njā... es savukārt laimēju uz to afterparty biļetes - aizgāju uz to apm. 2 h pēc paredzētā sākuma un apsargs pateica, ka nekādas ballītes nav, jo cilvēki izklīduši ap septiņiem :D :D Man gan bija tādas aizdomas, ka kaut kas līdzīgs varētu notikt, bet nu jā... Bija labs aplauziens :D

Lapsa said...

To Arta, smieklīgi! Nezinu vai pasākuma organizētājiem kaut kas nogājis greizi ar organizēšanu pašos paamtos vai vienkārši šis viss ir tāds lēts pakaļdarinājums Baltic Beauty. Jebkurā gadījumā noteikti nekas tāds, ko būtu vērts apmeklēt atkārtoti, manuprāt! :D

Zanda said...

Paldies, ka pārliecināji neiet! Nemaz nenožēloju par to :)