The neverending fairytale... // LV only




Es esmu attiecībās jau 4 gadus, un kamēr kādam šķitīs, ka tas neko nenozīmē un no dzīves es neko nesaprotu, šodien vēlos vienkārši ar humora pieskaņu parakstīt par šo visu. Ilgi debatēju sev galvā vai ir vērts rakstīt par attiecībām, jo daudzu cilvēku acīs jau vēl aizvien esmu 12 gadīga sīkaļa, bet lai iet! Neliela piebilde: šīs ir manas vienīgās attiecības; es nevienu nenosodu viņa/s dzīves lēmumos un es neuzskatu, ka rīkoties kā savādāk un baudīt dzīvi ir nepareizi. Vai kādu interesē padomi un ieteikumi no 12 gadīgas sīkaļas? Nē. Tātad, par vīriešiem, par sievietēm, par attiecībām:

Vai cilvēki, esot attiecībās, mainās? Neapšaubāmi. Cik ļoti? Ļoti. Un sakiet, ko gribat, bet es varu derēt, ka pat visām Disney princesēm bija trouble in paradise kādā mirklī. Kamēr man šeit nav konkrēta temata par ko tieši es rakstu, tad atļaušos turpināt vienkārši vāļāties no vienas lietas uz otru. Ko es varu pateikt 100% - 99 no 100 situācijām es vainoju sievietes. Būsim godīgi, dzīves griežas ap mums un laimīgs vīrietis ir tikai tad, kad viņa sieva ir laimīga. Un vīriešiem ir miljons reižu vieglāka domāšana kā sievietēm, kas, manuprāt, nu jau ir pierādījies vairākumā sieviešu piedzīvojumu. 

Kad es pirmo reizi ieraudzīju savu mūža mīlestību un pie sevis teicu MANS:


Es personīgi zināju no mazotnes, kādu puiku sev gribu blakus. Es to dabūju. Dažreiz uzdodu sev jautājumu, kādēļ morālās vērtības mūsdienās ir notrulinātas līdz āprātam un kādēļ sievietes sevi pietiekami nemīl? Laigan esam nereti visa ļaunuma sakne, katrai pienākas patiess princis, kurš darīs visu, lai būtu laimīgs (tātad, lai laimīga ir viņa sieva ;) ). Es uzskatu, ka nav pārāk kaprīzu un izvēlīgu sieviešu, jo problēma nav viņās. Problēma ir nepietiekamā piedāvājumā un uzspiestā uzskatā, ka ir jāpietiek ar to, kas ir. 


Cik ilgi jūs esat kopā? - 4 gadus. - WOW.
Jūtos kā izgājusi cauri visiem pasaules kariem. Pārdzīvoti ir trakie tīņu gadi, vidusskolas beigšana, nākamā posma uzsākšana un veiksmīgi saglabātas attiecības. Šķiet pilnībā nereāli. Un viņš ir mans labākais draugs. Investējiet savā draudzībā, jo bez tās attiecības ir tikai daļējas. Kļūda, ko esmu pieļāvusi kaut kur starp šiem visiem gadiem - apspriedusi nopietnas lietas, kas saistītas ar attiecībām, ar savām draudzenēm. Būt par sievieti ir grūti, nenoliegsim. Neklausīties draudzenēs un neizdomāt pasakas ir vēl grūtāk. 


Šis raksts virzās grāvja virzienā... 
Ziniet, attiecības ir jākopj. Nedrīkst padoties pie pirmajām grūtībām un konfliktiem. Un ir jāprot samierināties, ka mēs vīriešiem vienmēr būsim līdz galam nesaprastas. Mēs visas domājam, ka esam savādākas. Līdz mirklim, kad attopamies darot ko tādu, ko par mums saka stereotipi. Jā, man vajag no rītiem stundu, lai sataisītos un izskatītos pēc sieviešu dzimuma pārstāves, Nē, tavs rīta miegs nav vērtīgāks par manu skaistumu. Arī manās attiecībās iemaldās stereotipi.


Mēs abi pēc horoskopa esam mežāži. Man ir baigais temperaments, bet viņam bezgalīga stūrgalvība. Mums iet ļoti jautri. Mūsu hobijos ietilpst spītēšanās. :)


Laiks skrien vēja spārniem, ļoti, ļoti daudz kas ir mainījies, bet ir saglabājusies šī nemirstošā un naivā vēlme padarīt otru laimīgu. 


Atgriežoties pie nopietnākām lietām - sievietes ir tās, kuras bīda vīrieti uz priekšu. Mēs esam tās, kuras pastumj pāri robežām, mēs iedvesmojam, mēs palīdzam, rūpējamies. Bez sievietes blakus neviens vīrietis nespēs sasniegt pašu kalna virsotni. Lai cik jocīgi tas nešķistu, viņi tak no mums baidās, ne? Un meklē atļauju, apstiprinājumu savām idejām... Uh, mums ir jābūt gan mātēm, gan mīļākajām vienlaicīgi. Pat ja neviens to neatzīst, mēs tāpat zinam kā ir patiesībā! 


Nekad nevajag aizskart personas otro pusīti, ģimeni vai bērnus. Tas ir liels no-no. Pati esmu rūkusi kā lauva dusmās, kad kāds ir teicis ko sliktu. Tas nāk dabiski. Īpaši sievietēm. Ne velti sieviešu dusmas ir viena no trakākajām lietām, ko piedzīvot. Mums nav nepieciešams adrenalīns, lai dusmās gāztu kalnus.


Ir vairāki veidi kā vīrietim izdzīvot sievietes labākajās mēneša dienās. Nereti viņi izvēlas to sliktāko.


Šādi es jūtos katru reizi, kad kāds atļaujas teikt, ka nodzīvot kopā vienās attiecībās visu mūžu nav iespējams, ka palikt attiecībās tik ilgu laiku no 15 gadiem ir kā izdarīt pašnāvību un kad ģimene ir tikai tad, kad ir vismaz viens bērns. 
Klau, paturi savus komentārus pie sevis, labi? Katrs pāris ir savādāks, kādēļ gan lai kāds nevarētu nodzīvot kopā visu mūžu? Attiecības no 15 gadiem nenozīmē pašnāvību un tas nebūt nenozīmē to, ka mistiski tiek aizvērtas durvis uz izklaidi un dzīves baudīšanu.


Vai romantiski vīrieši ir izzuduši? Nebūt nē. Visi vīrieši ir romantiski vairāk vai mazāk, vienkārši viņiem romantika izpaužas savādāk kā mūsu galvās izfantazētās peldes rožlapiņās un vakariņas sveču gaismā. Arī leciens ar gumiju no tilta kādam ir neaprakstāmi romantisks. Tie ir vīrieši. 


Viss, kas notiek Tavā guļamistabā, ir pieņemams un normāls, ja abiem tas ir pieņemams un normāls. 


Man šķiet, ka esmu aizrāvusies nedaudz, tādēļ apstāšos šeit. Trīs reizes šo visu pārrakstos un pārtaisot, gribēju vienkārši pateikt, ka nevienas attiecības nav perfektas, taču visu vienmēr var labot un pats galvenais ir spēt runāt vienam ar otru par visu. Vai manas attiecības ir kā pasaka? Protams. Bet visās pasakās ir ļaundari un problēmas. Jāprot vairāk smaidīt, smieties, uztvert visu vieglāk.

Pirmais svētdienas raksts ir pilnīga izgāšanās.. :D



2 comments

Zanda said...

ļoti nopietni, bet skaisti! Caur vārdiem var just, ka tas cilvēks tev blakus nozīmē ārkārtīgi daudz un bez viņas tu pazaudētu daļu sevis.. tas ko citi saka par svešām attiecībām nekad neko īsti nemaz nenozīmē. vienkārši gribas pametās gudro par kādu svarīgu tēmu, un visbiežāk, protams, upuri tam kļūst pāri.
Ja tev izsakās par to gadu apnicību vai 15 gadu pašnāvību, tad man ir tā piesiešanās par to brīvā gara būtību bez otras puses. :)

Arta said...

katras attiecības ir ļoti īpašas un tikai katrs pāris zina, kāpēc kaut kas ir tieši tā, kā tas ir. no malas varbūt šķiet, ka šitie divi pilnīgi un galīgi neder kopā, bet pāris sadzīvo brīnišķīgi. īsāk sakot, nav ko citiem līst svešās attiecības :D
piemēram, mani šobrīd ļoti kaitina visi, kas jautā, kad jums būs bērni. reāli tas sākās nākamajā dienā :D un paņem un ieskaidro tiem cilvēkiem, ka ne es, ne mans vīrs bērnus nemaz negribam - skatās it kā mēs būtu nenormāli. :)