Osobaja serija: krem dlja ljica //LV only






Jauku dienu, dāmas! Decembra sākumā iegādājos šo krēmu par nieka 50 santīmiem piemājas veikaliņā, jo biju laba mitrinošā krēma meklējumos. Manai pierei ir izteikta lobīšanās un nereti tas traucē gan meikapa uzklāšanā, gan man personīg ikdienā. Skrubēties nepieciešams katru otro dienu un papildus vēl lietoju citu preperātu, kas ar to patiesībā nekā nav saistīts.. Bet tagad jau viss ir tik ļoti uzlabojies, ka iztieku ar skrubēšanos 2x nedēļā un šo krēmu! 


Nakts krēms ar ļoti patīkamu aromātu! Lietoju cauru dienu, kad vien šķita, ka nepieciešams uzsmērēt un līdz šim darījis brīnumus. 


Par iepakojumu daudz nav ko runāt, tas ir parastā krēma tūbiņā ar sarkanu plastmasas korķīti. Ticis arī krietni saspiests un saņurcīts, bet nekas nav plīsis vai sabojājies. Iepakojumā 75ml.


Pats krēms dzīvē ir balts, bildēs redzama bēšā nokrāsa. Lai gan sastāvā ir parabēni, labās un vitamīnu pilnās sastāvadaļas ir sastāva vidū, tātad to tur ir pietiekami, kam arī ticu, jo man pietiek vien ar krēmu ikdienā.


Salīdzināšanai ar to, kā bija iepriekš, man bildes šoreiz nebūs, taču rezultāts ir manāms. 

Rezumē vien varu teikt, ka lēts ne vienmēr nozīmē slikts un nekvalitatīvs! :) Īpaši šiem krievu produktiem, jo tie vienmēr darbojas. 







1 comment

Troya said...

Man arī līdzīgā problēma, arī āda uz pieres slikti uzvedas :), arī pašlaik esmu laba krēma meklējumos!