My current hair




Hey thurr, sunshines! Vēlējos atrādīt savu galvas rotu un pašreizējo rezultātu. Tas noteikti nav tas, ko vēlos. Uz mirkli esmu apstājusies, lai atkaļ ļautu matiem nedaudz atpūsties, taču lūkojos jau citā virzienā, kas ir vēl nedabiskāks par balto matu vēlmi. 

Just stopping by to show off my latest hair color and what I have done so far. It's totally not what I want, but I'm letting my hair cool down again for a while. And I am starting to look in a way different direction that is even more unnatural than my wish for white hair. 


Sāku ar savu dabisko matu toni - bildē šeit izskatās tāds brūns, dzīvē bija Latvijas pelēcīgais. Vismaz īstajās uzacīs var redzēt to pareizo toni.

This is how I started - my own natural hair tone, looks brownish in picture, but it's more like Latvian grey. The tone can be seen better on my eyebrows. 


Izbalināju šķipsnas. Godīgi, šī ir vienīgā lieta, ko es no sirds nožēloju. Neesmu pārāk liels rakstu/daudzkrāsainības cienītājs, šis man bieži uzsit dusmas, taču vainot varu tikai pati sevi, jo piekritu šādam saudzīgākam variantam. Ja kāda cita vēlas nomainīt matu krāsu uz ko ļoti gaišu, ir tikai brutāls veids kā to izdarīt, jo pēc šī visu galvu neatgūt vienā tonī!

Bleached my strands. Honestly, this is the only thing I truly regret doing. I am not so huge on multi colors, especially when it comes to my hair. It angers me very often, but I am the only one to blame, because I agreed to do it. If you ever consider going white or very light, do not do this, because you will not be able to get your hair in one color again.


Man šķiet, ka šis bija pēc pirmās krāsošanas. Izmantots tika pats gaišākais matu krāsas tonis. Kā redzat - saknēs tas ir praktiski balts, taču pārējie mati toni īsti nepieņēma. 

Here's my hair after first dyeing. The roots took the color very well and it's the lightest hair color tone that was available.


Šeit aizvakardienas pirms krāsošanas matu tonis. Krāsa ir krietni pabalējusi. 2x izmantota dzelteno pigmentu izņemošā matu maska. Saknes krietni ataugušas un nesmukas. :) Fotogrāfēts ir ar zibspuldzi, fotogrāfijām nedraudzīgā telpā, jo atsit dzeltenos toņus. 

Here's my hair tone the day before yesterday. The color has faded, I've used the no yellow hair mask 2x at this point, my roots are grown out and ugly. It was photographed with flashlight in a room that is not very friendly to photos, because it shows everything in yellow color. 


Lūk, gala rezultāts tajā pašā nedraudzīgajā telpā. Šoreiz matus krāsoju mājās, izmantoju ļoti lētu matu krāsu no Venita firmas, jo tā bija vienīgā veikaliņā ar gandrīz baltu sievieti uz paciņas. Būdama naiva, protams, uzķēros. Šobrīd man rezultāts patīk nedaudz labāk kā iepriekš, esmu, manuprāt, ieguvusi lelles blondo toni. 

Here's the final result still in the unfriendly room. This time I dyed my hair at home with a very cheap hair dye that had almost white hair on the packaging and I was naive thinking I would achieve the same result. This time I think I got the dolly hair tone.


Un, lūk, šodienas dienasgaismas bildes. Es ceru, ka sapratāt, ko biju domājusi ar lelles toni. Mati ir divkrāsaini, protams... Bet, ko nu vairs! Pašlaik domāju vienkārši mest mieru uz mēnesi un tad izbalināt visu uzreiz. Es zinu, ka tas ir traki un es zinu, ka varēšu atvadīties no savas galvas rotas pēc laika, taču neviena krāsa nespēj man sniegt vajadzīgo rezultātu! Skatīšos, kas pastkastē ieripos pēc mēneša un tad domāšu. :) 

And todays daylight pictures. I hope you understood what I meant by the dolly tone. Hair is in two colors, obviously. At this point I think I give up for a while and maybe after I will bleach my whole head. I know it's horrible and I know that possibly I will have to say goodbye to half of my hair, but none of the ordinary hair dyes can give me the wanted result. I'll take a look at what rolls into my mailbox after a month and then I'll decide! 

Kāds būtu pirmais video, kuru Tu vēlētos redzēt? Ļauj man zināt komentāros!

2 comments

Zanda said...

Uu,kāds blondais tev tagad!smuks!:-)

Lapsa said...

To Zanda,
kārtīga lellīte, ne? :p
Ja vien tas dzeltenais pats no sevis izgaistu.. :D