Hand sanitizers part 2

Alright, no worries. My hand sanitizing collection has been renewed. We're back in line with great ones.

Nekādu uztraukumu, viss ir nokārtojies. Roku dezinfekcijas līdzekļu kolekcija atjaunināta ar labāko, un iepriekšējais nogrūsts miskastes tālākajā stūrī.


Nav noslēpums, ka greipfrūtu dezinfekcijas līdzeklis bija viens no maniem mīļākajiem. Uzticieties man, kad saku šo - nepaļaujieties uz testeriem aromāta ziņā! Kad iegādājos savus iepriekšējos Body Shop gēlus, testeri atstāja ļoti spirtainu pēcgaršu, tādēļ pieturējos pie pārbaudītām vērtībām. Ar savu eksperimentēšanas fāzi dzīvē ļāvos arī jaunumiem šajā lauciņā un neko nenožēloju.




Aromāta noturība ir aptuveni 40 minūtes. Kā noteicu? Mans vidējais ikdienas autobusa maršruts ir tieši tik ilgs. Abi dezinfekcijas līdzekļi izžūst 4 sekunžu laikā (jā, es uzņēmu laiku), rokas atsvaidzina, pēc tiem nepaliek ķepīga sajūta. The Holy Grail roku dezinfekcijas līdzekļiem starp visiem, ko esmu mēģinājusi un testējusi. 


Konsistences ziņā, nezinu īsti kādēļ, bet absinta dezinfekcijas gēls ir šķidrāks par zemeņu!
 

Šis būs saldākais zemenes aromāts, kādu atcerēsieties, taču noteikti ne šķebinošs. Es neesmu ļoti lielas dzīves pieredzes bagāta, bet šis man ļoti atgādina bērnību. Šķiet, ka rokas izmērcētas konfektēs un nav nekā burvīgāka par konfekšu smaržu pirms Ziemssvētkiem! Lai gan tie ir tālu, saldumu mīļiem, kuri mēdz būt tik pat apsēsti ar roku higiēnu kā es, zemeņu dezinfekcijas līdzeklis būs tieši laikā.


Absintu reāli neesmu dzērusi, tādēļ nespēšu šo smaržu salīdzināt ar alkoholiskā dzēriena aromātu, taču.. mm.. 
Pirmajā elpas vilcienā asa smarža, kas atgādina spēcīgu, tikko grieztu zāli. Es zinu, ka man ir ļoti īpatnēja iztēle, taču domāju, ka daudzas mani sapratīs. Pēc pāris minūtēm, manuprāt, nekas nespēs tik ļoti atgādināt vēsu rudens vakaru, Jūsu mīļotā vīrieša apskāvienus un tējas krūzi tik labi kā absints. Nu, kaut vai drauga džemperi. Jūs tak zinat, cik patīkami ir ietērpties mīļotā vīrieša ērtākajā kreklā un to ostīt, kamēr neviens neredz, vai ne? Es nespēju to savādāk aprakstīt, tas ir jāsasmaržo.

Virspusē - absints, apakšā - zemene. Lai gan tūbiņā absinta gēls ir zaļš, uz ādas tas ir pavisam caurspīdīgs.

Tā, lūk, skaistules. Sēžu un ostu savas rokas eiforijā. Varu lepoties ar to, ka tagad katrā somā varu iemest pa diviem dezinfekcijas līdzekļiem. Dzīves sasniegumi...!

No comments