Forgive me followers for I have sinned...? Confession time! //LV Only




Hey.. :) Es beidzot jūtos nobriedusi un pietiekami drosmīga, lai atzītos Jums, manām skaistuma bloga lasītājām, ar ko es nodarbojos bez šī bloga menedžēšanas.  Nav labākas sajūtas pasaulē par to, kad dari to, kas Tevi iepriecina, liek justies labi un padara laimīgu, vai ne? Un es beidzot esmu gatava dalīties ar Jums šajā slepenajā darbībā. 
Tātad, pirms aptuveni pusotra mēneša es sagrābos visu savu drosmi un nolēmu beidzot kļūt par oficiālu daļu no twitch.tv lietotājiem un dalīties savā geimošanas pieredzē ar citiem cilvēkiem. Nav noslēpums, ka man ļoti, ļoti patīk video spēles un kopš pirmajiem youtubes video, kad sāku skatīties Let's Play!s, es zināju, ka šī ir viena no tām lietām, ko es vēlos darīt savā dzīvē. Labi, varbūt pirms diviem mēnešiem... man laiks ir pagājis tik steidzami, ka ir zudusi vairs nojausma, kad es sāku un cik ilgi ar to jau nodarbojos. 

Viegliem vārdiem izskaidrojot, ko tas viss nozīmē - es praktiski filmēju savu spēli un to redz cilvēki visās pasaules malās, kas izvēlas skatīties manu kanālu. Līdzīgi kā youtubes video tikai tiešsaistē. Iedomājieties savu mīļāko youtube guru video un tad to, ka tas notiek tieši šajā minūtē dzīvajā. Atbildot uz jautājumu, priekš kam man to visu un kam tas nepieciešams.. Man tas patīk, vai tam nepieciešams plašāks izskaidrojums? Es ļoti labi apzinos, ka daudziem šis šķiet totāls laika ižķērdības notikums un kāds padomās, ka man galvā sagājis kas putriņā, bet esmu gatava tam visam. 

Arī Jūs, mani mīļie skaistuma bloga lasītāji, esat mana mazā ģimene, un tādēļ vēlos iznākt no ēnas un nolikt visu uz paplātes. Sharing is caring, ne? :) Noteikti ne tā populārākā nodarbošanās Latvijā, tādēļ arī ne līdz galam izprasta, bet viss okej, ar laiku viss var mainīties. 

Ko tas nozīmē attiecībā uz šo blogu - es vienkārši fiziski nespēšu izveidot tik daudz rakstus kā iepriekš, taču galvenais iemesls šim visam ir manas tehniskās problēmas (hei, mans dators vairs never vaļā wordu). Es NEKUR NEPAZŪDU, es esmu šeit pat, es lasu Jūsu blogus, es sekoju līdzi savam, es vēl aizvien esmu stilists darbībā un turpinu mācīties. Šī ir mana meitenīgā paradīze, kuru es nekad nepametīšu! Vienkārši raksti būs retāki, taču kvalitāte no tā nemainīsies. Kad es beidzot, beidzot tikšu pie jauna datora (6 gadi ar vienu vecu kastīti, kas knapi kustās....), tad arī viss būs vieglāk un varbūt es būšu spējīgi atdoties abām nodarbēm harmoniski.

Kā akmens no sirds novēlās.. Gan jau kāds būs vīlies un kāds cits zaudēs interesi par šo visu, bet tas nekas. Jā, tas viss notiek angliski. Arī, ja es veidotu beauty video youtubē, tas būt angļu valodā. Es domāju, ka šis ieraksts arī ir vienīgais, kad par to runāšu šeit, viss ir kā vienmēr, vienkārši tagad Jūs zināt arī par ko citu un es vēlos, lai viss man beidzot ir harmonijā un sakārtots, jo es nevēlos dzīvot divas dažādas dzīves, ja saprotiet, ko ar to domāju. 

Kas ļoti vēlēsies, noteikti pats atradīs, kur mani apskatīt, atturēšos no precīzā linka publicēšanas šeit. 

Es ceru, ka Jums visām bija jaukas brīvdienas un šī trešdiena, neskatoties uz nejauko laiku!

3 comments

Arta said...

ooo, nezināju, ka ir kkas tāds tiešraidē. mana otra puse skatās youtubē spēļu video - par to eksistenci es pat zināju :D bet ir forši, ka ir dažādas intereses un dāžadas vēlmes un gan jau ar laiku izdosies visu samenedžēt tā, lai visam pietiek laiks un resursi :)

Bubio said...

Piekrītu Artai, ir forši darīt to, kas patīk! :)

Bubio said...
This comment has been removed by the author.