Nude Magique Blur Cream review /LV


Sveikas, skaistules! Nesen pastkastē saņēmu paraugu šim produktam un šodien par to tad arī nedaudz pastāsīšu.


Visus solījumus varat izlasīt pašas bildītēs.
Ar šo produktu esmu arī strādājusi praksēs, taču nekad iepriekš uz sevis. Man radās iespaids, ka iegūt šo nelielo toni ir ļoti sarežģīti, jo pat uz savas bālās sejas šo tumšo bāzi es tik un tā neieraudzīju ar toņu atšķirībām, par ko varēsiet pārliecināties arī nākamajās bildēs. 



Paraugā krēms izskatās ļoti tumšs! Taču uz sejas tas pilnībā pazūd un izpludinās. 
Sāksim ar pilnībā tīru, kailu seju:

Tumši riņķīši, poras arī nedaudz redzamas, sarkani pleķīši, vasaras raibumi. Krēmu klāju uz pusi no sejas, lai salīdzinātu kādu atšķirību. Bildēs skatoties labā puse. 

Vai Jūs redzat atšķirību? Ilgāk skatoties uz bildi, man pašai šķiet, ka sejas tonis ir kā pārklāts ar nelielu migliņu. Un to pašu saskatu zem-acu zonā. Atvainojos par miedziņu acī, bija rīts :)

Mans deguntiņš ar poriņām un nelieliem melniem punktiņiem. Šeit gan es to atšķirību tik ļoti neredzu, ne velti rakstīts "gandrīz neredzamas poras", jo, ja baigi neskatās, tad jau viņu gandrīz vispār nav!

Vēlreiz puse sejas no tāluma. Sajūtas gan ir tieši tādas pašas kā manai GOSH bāzei, kuru lietoju ikdienā, seja ir maiga, gluda, neredzu problēmu izmantot šo produktu kā bāzi, negaidot pārlieku lielus brīnumus.


Slinkam rītam pāri uzliku savu pūderi. Kopējais rezultāts man patīk, taču nekas ļoti iespaidīgs, manuprāt, tas nav. Šādu pašu, ja ne labāku, rezultātu ir iespējams iegūt ar citu bāzi un tonālo krēmu vai labi sedzošu pūderi. 

Kas man nepatika - kā jau minēju, esmu ar šo produktu strādājusi iepriekš praksēs un nevaru noliegt, ka prasījās izmantot vairāk produkta sejas noklāšanai kā esmu pieradusi, salīdzinot ar manu GOSH bāzi! Uz savas sejas pēc pusstundas/45min man sāka kņudēt zods un vaigi, līdz ar to no produktiem uz sejas uzreiz atbrīvojos! Pūderi lietoju jau vairāk kā gadu to pašu un vienīgā atšķirība šoreiz bija bāze. 

Esmu pārliecināta, ka ir daudzas, kurām šis krēms šķiet labāks, tādēļ ņemiet vērā, ka šis ir tikai mans viedoklis! 3/5
 

No comments